Redovisningsassistent till internationell kund

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag.I Sverige har vi för närvarande ca 40 kontor och 3000 anställda. Nu behöver vi en redovisningsassistent till vår uthyrningsverksamhet Dina arbetsuppgifter Vi vill att du har erfarenhet av ett par, eller flera, av följande arbetsuppgifter: Leverantörsreskontra & kundreskontra, avstämningar, löpande redovisning, momshantering, vana att hantera Excel och engelska i tal och skrift. Vem söker vi?Du får gärna vara gymnasie- eller civilekonom i början av din karriär.Det är viktigt att du uppskattar en internationell arbetsmiljö och företagskulturer då uppdraget är för ett internationellt företag.Då rapportering sker på engelska är detta ett krav. Är du intresserad?Ansökan ska vara inne senast 16/11.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden så ansök redan idag.Ansök till tjänsten genom att registrera dig hos www.adecco.se

Sammanfattning

Liknande jobb


Ekonomiassistent leverantörsreskontra – tidsbegränsad anställning

Ekonomiassistent leverantörsreskontra – tidsbegränsad anställning

29 oktober 2024

29 oktober 2024