Redovisningsassistent till kund

Arbetsbeskrivning

Vi är ett företag med erfarenhet, och en av erfarenheterna består i att vi vet vad du som anställd förväntar dig och vad du vill ha ut av en anställning. Därför kan vi erbjuda dig att få jobba med de mest intressanta företagen. Vi har inte flest jobb att erbjuda men förmodligen de mest roliga, utvecklande och välbetalda. Vi tycker att de anställda är företagens viktigaste resurs, därför erbjuder vi våra anställda högre lön än kollektivavtalen, fritt träningskort samt ett generöst bonussystem som inte är en skrivbordsprodukt. Som anställd hos oss har du en personlig utvecklingsplan med samtal regelbundet. Du har även en personalansvarig som hjälper och coachar dig på dina uppdrag. Självklart har vi roligt mellan jobben och belönar oss med trevliga seminarier, spännande föredragshållare och kul aktiviteter Nu söker vi en redovisningsassistent för uthyrning till kund. Du är social, driven och noggrann. Du har jobbat några år med redovisning och känner att du vill komma till ett framåt och utmanande företag. Vi vill att du som söker känner igen dig i följande: * Du ska behärska kund- och leverantörsreskontra, ej endast preliminärkontering. * Du ska behärska Inbetalningar och utbetalningar. * Du ska kunna göra bokningar i huvudboken. * Du ska kunna göra diverse avstämningar. * Det är meriterande att ha arbetat i ett större affärssystem. * Det är meriterande att ha arbetat med intrastat mm. Om du känner igen dig i ovanstående kan vi erbjuda ett omväxlande jobb i en stimulerande miljö. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-konsult Jenni Aronsson
0768812769

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HRB SWEDEN AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 3 september 2008
  • Ansök senast: 3 oktober 2008

Besöksadress

Östra Prinsgatan 13
Karlskrona

Postadress

Östra Prinsgatan 13
KARLSKRONA, 37131

Liknande jobb


15 juni 2024

14 juni 2024

14 juni 2024