REDOVISNINGSEKONOM

Arbetsbeskrivning

Personalkompetens AB är ett svenskt partnerägt rekryteringsföretag, verksamt i Öresundsregionen med kontor i Malmö.Med kundens behov i fokus är vi det lilla personliga rekryteringsföretaget som med stort engagemang arbetar med rekrytering och konsultverksamhet inom våra affärsområden: Ekonomi/Administration, Sälj/Marknad och Chef/Ledare.Vi kombinerar professionell service med professionella kandidater.För att leva upp till vårt namn fokuserar vi ständigt på att vara marknadens mest flexibla rekryteringsföretag, som snabbt förutser och anpassar sig efter arbetsmarknadens nya trender.Vår vision är att bli det naturliga förstahandsvalet i branschen av både kandidater/konsulter såsom kunder/uppdragsgivare i hela Öresundsregionen.Personalkompetens AB är ett auktoriserat bemanningsföretag.Auktorisationen är en garanti för kunderna att den leverantör de anlitar är seriös och följer lagar och regler.Auktorisationen utfärdas av Almega Bemanningsföretagen.Läs gärna mer på www.personalkompetensab.se Vi söker för kunds räkning en REDOVISNINGSEKONOM med placering i Helsingborg.Som redovisningsekonom kommer du att arbeta med allt från löpande redovisning, registrering, kontering, in- och utbetalningar, fakturering, avstämningar, moms- och skatteredovisning, månadsavslut, upprättande av bokslut och årsredovisningar, deklarationer och annan rapportering. Du som söker är civilekonom och måste ha några års relevant yrkeserfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Du har hög social kompetens, är prestigelös och är van att arbeta självständigt samt ta fullt ansvar för dina arbetsuppgifter. Din ansökan bestående av CV och personligt brev mailar du omgående, senast den 21 september 2009, till: Varmt välkommen med Din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PERSONALKOMPETENS AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 20 augusti 2009
  • Ansök senast: 21 september 2009

Liknande jobb

20 augusti 2010

24 augusti 2010

Redovisningsekonom

23 augusti 2010

Redovisningsekonom

20 augusti 2010