Redovisningsekonom till Avenyfamiljen i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Avenyfamiljen bedriver “casual dining and drinking” i Göteborg. Samtliga Avenyfamiljens restauranger är KRAV-certifierade och lägger stort fokus på hållbarhet. Koncernen startades 2002 och driver ett dussin restauranger. Vi söker löpande kompetenta, entusiastiska och engagerade medarbetare som vill vara med och utvecklas med oss. Tillsammans med Oddwork söker vi nu en Redovisningsekonom!


Om tjänsten som Redovisningsekonom hos Avenyfamiljen
Som Redovisningsekonom hos Avenyfamiljen har du en viktig roll för det administrativa ekonomiarbetet inom koncernens fyra verksamhetsbolag. Exempel på specifika arbetsuppgifter som du bär ansvar för är löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra, momsavräkningar, upprättande av månadsbokslut samt dokumentsammanställning inför årsbokslut. Arbetet sköts främst i Hogia Affärssystem. Du arbetar i nära samarbete med bolagets ekonomichef vilket innefattar avlastning och stöttning i analytiskt och strategiskt ekonomiarbete. 

Vi söker dig som...
... är driven, noggrann och strukturerad. Vi tror att du har en utbildning inom ekonomi, gärna med inriktning mot redovisning och minst tre års relevant erfarenhet från ekonomiarbete och administration. Du har goda kunskaper i Excel samt erfarenhet från affärs- och rapporteringssystem. Då Avenyfamiljen jobbar i Hogia Affärssystem är det meriterande om du har erfarenhet av detta system. Du har även goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Som person tror vi att du är glad, social och prestigelös samtidigt som du är ödmjuk inför nya arbetsuppgifter och rutiner. Du organiserar och prioriterar aktiviteter effektivt samt sätter upp och håller deadlines. Vidare är du intresserad av att utveckla arbetssätt och processer samt har en god samarbetsförmåga och en vilja till personlig utveckling.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Avenyfamiljen AB.

Vad Avenyfamiljen erbjuder dig
Avenyfamiljen erbjuder dig en nyckelroll inom koncernen som innefattar goda möjligheter för dig att växa med bolaget! Avenyfamiljen sitter i fräscha moderna lokaler centralt i Göteborg på Tredje Långgatan. Du kommer arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön. Läs mer om Avenyfamiljen här!  

START: Omgående
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Cecilia Eriksson, cecilia@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-12-22

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Kontaktpersoner på detta företaget

Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork Sweden AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 22 november 2016

Besöksadress

Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg
None

Postadress

Saltholmsgatan 19
Göteborg, 42676

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024