Redovisningsekonom till stort företag i City - Start Omgående

Redovisningsekonom till stort företag i City - Start Omgående

Arbetsbeskrivning

Är du Redovisningsekonom och söker en ny utmaning i en stimulerande och professionell miljö? Då har vi det perfekta uppdrag för dig! Delta Consulting söker nu en Redovisningsekonom som hjälpa till med Kundreskontran till ett internationellt tjänsteföretag för ett 5 månaders interimsuppdrag på Norrmalm med start omgående!

Tjänstgöringsgrad: 100%
Period: Omgående - 30 april 2022

Vår kund

Vår kund sitter centralt i trivsamma lokaler på Norrmalm med 5 minuters gångavstånd från T-Centralen. Här du kommer arbeta i en stimulerande roll som Redovisningsekonom och ha ansvar för kundreskontran och samtidigt lära känna härliga medarbetare. Vår kund är väldigt mån om sina anställda och konsulter.

De erbjuder nu en spännande roll som kommer sträcka sig över 5 månader. I rollen kommer du arbeta med Kundreskontran. Utmaningen är att fakturera på rätt projekt och för att göra detta kommer du behöva ha mycket kontakt med folk internt.

Kunden ser helst att du utför jobbet på plats, men vid enstaka tillfällen kan man arbeta hemifrån, då tjänsten kommer innebär att man tar kontakt med personer som är involverade i de olika projekten som kommer faktureras.



Din profil

Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet med Kundreskontra på ett större företag samt har erfarenhet av projektfakturering.

Vår kund har kontor in många länder, därför är flytande Svenska och Engelska ett krav för att klara av rollen. Kunskaper i det Finska språket är starkt meriterande.

Eftersom detta är ett konsultuppdrag och du behöver bli självgående i rollen förhållandevis snabbt, är tidigare kunskaper i affärssystemet Maconomy starkt meriterande.

Som person så prioriterar du noggrannhet och är stolt över kvalitén på din insats. På kontoret bidrar du till arbetsglädje för dina kollegor och du tycker om att arbeta i ett team. Du är en prestigelös lagspelare som motiveras av att hjälpa dina kollegor.



Skallkrav:

- Minst 3 års erfarenhet med Kundreskontran på större företag
- Relevant utbildning inom ekonomi
- Bra engelska i tal och skrift


Meriterande:

- Kunskaper i Finska är starkt meriterande.
- Arbetat med hela kedjan i Kundreskontran
- Erfarenhet av affärssystemet Maconomy
- Tidigare erfarenhet som interimskonsult



Låter det intressant?

Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Christoffer Rozenbachs på Christoffer@deltaconsulting.se eller 073-928 59 86.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 december 2021
  • Ansök senast: 22 maj 2022

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024