OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad.Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat bemanningsföretag. För konsultuppdrag söker vi redovisningsekonomer -och eknomiassistenter i Stockholm med tjänstgöringsgrad heltid. Kunden är i behov av att hyra in en redovisningsekonom/ ekonomiassistent under minst ett halvår med start omgående.Som konsult på Avanzera får du fast månadslön.Arbetsuppgifter Löpande bokföring, kund- och lev.rekontra, avstämningar, momsdeklarationer, granska reseräkningar samt göra utbetalningar av löner och skatter. Bakgrund Det är ett krav att du självständigt har gjort utbetalningar och det underlättar om du arbetat i SAP eller likandande system.Du har ett brinnande intresse för siffror.Du är en problemlösare, analytisk, självgående samtidigt som du är prestigelös och kan ställa upp där det behövs. Koncernspråket är engelska vilket gör att det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska. Maila din ansökan snarast möjligt.Vi behandlar ansökningshandlingarna varefter de kommer in. Är det något du undrar över är du välkommen att kontakta nedanstående kontaktperson.