Redovisningskonsult

Arbetsbeskrivning

Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se


Vi på Azets erbjuder dig en utvecklande roll inom redovisningsområdet på avdelningen med stora kunder. Hos oss blir du en del av ett gäng med stor teamspirit och får en engagerad chef.
Vi är ett modernt och etablerat outsourcingbolag som värnar om balans i livet för våra medarbetare. Även om vi har perioder med högre arbetsbörda finns tid för återhämtning däremellan. Vi har också förstått värdet av en mer flexibel arbetssituation och ger möjlighet att fördela arbetstiden mellan kontoret och hemmet och vi säkerställer att du har en bra arbetsmiljö såväl på kontoret som i hemmet.
Som Redovisningskonsult hos oss på Azets kommer du att ansvara för egna kunder och du driver självständigt dina uppdrag. Några av de verktyg du har som stöd i detta arbete är Azets värderingar, processer, rutiner och IT-system.
I rollen som Redovisningskonsult hos oss finns stora utvecklingsmöjligheter. Vårt mål är att kontinuerligt förbättra och utveckla vår tjänst och oss själva för att ge den bästa möjliga servicen och kompetensen inom redovisningsområdet till våra kunder.

Vi söker dig med 3-5 års arbetslivserfarenhet som redovisningskonsult inom följande områden:

Reskontra
Granskning av reskontra och månadsbokslut
Kundrelationer
Förändringsarbete/effektiviseringar
För att lyckas i den här rollen ser vi att du har följande egenskaper och erfarenheter:

Du talar och skriver engelska flytande
Du har goda kunskaper i Excel och kan använda dess olika funktioner såsom att skapa pivottabeller och ha kunskap inom affärssystem
Du har arbetat med nearshoring och kundrelationer inom outsourcing
Du har god förmåga i att leda dig själv och kan arbeta mot deadlines och planera din tid
Du skall ha god kommunikativ förmåga och klara av samarbete med både medarbetare och kunder, med målsättningen att skapa goda resultat för samtliga parter
Du är nyfiken och försöker ständigt att utveckla och förbättra processer
Vill du utvecklas tillsammans med oss och vara en del av ett team med högt engagemang? Skicka in din ansökan redan idag och bli vår nya kollega!
Har du frågor om jobbet, kontakta rekryterande chef Jowana Georgiadou på jowana.georgiadou@azets.com
Urval sker löpande och tillsättningen av tjänsten är så snart som möjligt.
Vid frågor till vår fackklubb är du välkommen att kontakta dem via följande mejladress unionenklubben.azets@gmail.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén

Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Azets Insight AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2022
  • Ansök senast: 1 april 2022

Besöksadress

Lindhagensgatan 94
None

Postadress

Box 34 212
Stockholm, 10026

Liknande jobb


29 april 2024

25 april 2024