OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Bemanning Sverige AB
Arbetsbeskrivning
Vi söker för Skatteverkets räkning en registrator på heltid med start omgående.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är som följer:
• Diarieföra inkommande och utgående handlingar
• Arkivarbete
• Vaktmästeriuppgifter
Vem är du?
Vi ser gärna en påbyggnadsutbildning inom administration eller ekonomi efter avslutade gymnasiala studier. Det är meriterande att ha arbetat med administrativa arbetsuppgifter sedan tidigare. Som person är det viktigt att du är en god organisatör och noggrann i ditt arbete.
Du erbjuds
För det här uppdraget kommer du att anställas i vår uthyrningsverksamhet och därigenom arbeta som konsult på Skatteverket. Uppdraget är idag förlagt på heltid med start omgående och sträcker sig året ut.
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Susanna Filipsson; susanna.filipsson@jurekbemanning.se. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurekbemanning.se
Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
08-525 01 805
Malin Sjöström
0709-721470
Malin Sjöström
08 - 525 01 805
Rakel Jarl
070-972 13 52
Thomas Eklöf
Sara Molin
08-52501818
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Amir Norifard
0709-721595
Sara Molin
0766-331445
Hanna Jakobsson