Registrator/receptionist

Arbetsbeskrivning

ARBETSUPPGIFTER Vill du vara med i ett spännande utvecklingsarbete? Du kommer att vara registrator på stadssekretariatet och delta i det administrativa arbetet som tillhör kommunledningen. Som registrator har du en nyckelfunktion kring dokumentflödet. Du är ansvarig för posthantering, scanning och diarieföring av handlingar. Du ansvarar också för olika delar i sammanträdesadministrationen för kommunstyrelsen och kommun-fullmäktige. Din arbetsplats kommer att vara i vår reception och du får ta emot besökare och svara på telefonförfrågningar. Vi är inne i ett utvecklingsarbete och kommer under hösten gå in i ett nytt dokument- och ärendehanteringssystem. Du kommer därför att få vara med från början i införandet av detta system. KVALIFIKATIONER Vi vänder oss till dig som har lämplig administrativ utbildning, gärna med erfarenhet av arbete inom offentlig förvaltning. Du behöver ha goda datakunskaper och vara van att arbeta med officepaketet. Arbetet kräver att du är noggrann, kan arbeta självständigt och är intresserad av att arbeta i team och delta i olika nätverk. Du är självgående och trivs med ett serviceinriktat jobb.

Kontaktpersoner på detta företaget

Chef Kontaktcenter Ann Salomonsson
054-540 10 62
Gruppchef Monica Bergergård
054-540 80 54
IT-chef/CIO Inge Hansson
054-540 12 13
Qtym Peter Finell
054-14 18 08
KS ordförande Per-Samuel Nisser
070-689 39 39
KS vice ordförande Lena Melesjö Windahl
070-543 71 32
Kommunalråd Peter Kullgren
070-532 77 00
Upphandlingschef Jerker Bäckström
054-540 10 50
Upphandlingskonsult Pär-Åke Andersson
054-540 10 51
Enhetschef Lotta Wahlén
054-540 12 02

Sammanfattning

Besöksadress

Kontaktcenter, Västra Torggatan 26 Karlstad
None

Postadress

Stadshuset, Drottninggatan 32
Karlstad, 65184

Liknande jobb


Registrator sökes till Länsstyrelsen Kronoberg

11 juni 2024

Registrator, vikariat

Registrator, vikariat

10 juni 2024

7 juni 2024