Reklamationer 75%

Arbetsbeskrivning

I arbetet med kommer du att ta emot, behandla, utvärdera och följa upp inkommande reklamationer från kunder och konsumenter. Du kommer dessutom att bistå kvalitetssamordnaren i miljö- och kvalitetsarbetet. Vi ser gärna att du har utbildning inom naturvetenskap, erfarenhet av att arbeta med Office paketet och intresse för frågor gällande miljö och kvalite. Eftersom det innebär mycket kontakt med andra människor är det viktigt att du kan kommunicera väl och sätta dig in i konsumentens situation. Engelska är ett krav och vi ser gärna att du behärskar flera språk. Som person är du strukturerad och har lätt för att samarbeta samtidigt som du har en egen inre drivkraft som gör att du kan arbeta resultatinriktat. Vikariat cirka 1 år. Tillträde under vecka 31.

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalchef Eija Särkkä
0580-886 15
Kvalitétschef Raynhardt Voigt
0580-886 353
Personalchef Eija Särkkä
0580-886 15
Exportorderansvarig Fia Ericsson
0580-886 08
Ekonomichef Emir Kodzaga
0580-886 05
Johanna & Anna .
0580-88386
Robbin Lundgren
0580 88600
Personaladministratör Anna Klason
0580-88386
Personalchef Eija Särkkä
0580-886 15
Anna Holfve
0580-88 603

Sammanfattning

Besöksadress

Klotenvägen 4
None

Postadress

None
KOPPARBERG, 71482

Liknande jobb


19 april 2024

Reklamationshantering

11 april 2024

13 mars 2024

5 mars 2024