Reklamationsansvarig

Arbetsbeskrivning

Vad erbjuder vi? Under våra tre år i branschen har 10 000 företagare anslutit sig till oss. Vi arbetar ständigt med att utveckla vår kundservice för att vara effektiva, raka och uppskattade som möjligt. Våra kunder kommer till oss för de erbjudanden vi har och stannar för den goda service de får. Som reklamationsansvarig har du mycket att säga till om, stora utvecklingsmöjligheter och ett uppfriskande, varierat jobb. Tjänsten är under ständig utveckling och det innebär att du hart möjligheter att påverka rutiner och upplägg. Vi som jobbar hos Qall Telecom är unga, hungriga och måna om det gemensamma bästa. Hos Qall Telecom kommer du att trivas! Vem är du? Du är noggrann, energisk och effektiv. Du gillar utmaningar och du brinner för kundkontakt. Du är stark och bestämd men också öppensinnad och lyhörd för människors behov. Vad har du för erfarenhet? Du arbetar eller har arbetat med reklamationshantering i telecombranschen och har mycket erfarenhet av kundhantering. Det är en fördel om du har haft en ledande position som teamleader eller dylikt. Det är också positivt om du har utbildat personal inom kundhantering. [ Låter detta som en kul utmaning för dig? Kontakta oss!

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Sondén
0728950373
Kristoffer Jämtén
0768800477
Kristoffer Jämtén
07688004771
Baharak Soleymani
0709211480
Försäljningsansvarig Fredrik Sondén
0728950373
Rekryterare Malin Hedqvist
0766442506
Försäljningschef Baharak Soleymani
0709211480
Mahdi Vaseghpanah
0733898906
Rekryterare Malin Hedqvist
0703665577
Mahdi
0733898906

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qall Telecom AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 29 juli 2010
  • Ansök senast: 2 september 2010

Besöksadress

BOX 2024 13102 NACKA
None

Postadress

BOX 2024
NACKA, 13102

Liknande jobb


20 augusti 2010

Kundtjänstmedarbetare

23 mars 2010

Reklamationsadministratör

14 januari 2010

29 oktober 2010