Reklamationshandläggare till start-up

Reklamationshandläggare till start-up

Arbetsbeskrivning

Allmänt om rollen
Som reklamations- och avvikelsehandläggare ingår du i ett team som ansvarar för att säkerställa kundnöjdheten samt att processen och arbetsflödet för avvikelser hanteras korrekt.
Du tar emot inkommande avvikelser som du utreder, följer upp och återkopplar både till kund och internt inom organisationen.
Med ett positivt, professionellt och ansvarsfullt bemötande säkerställer du att kundens upplevelser tas om hand och att den goda relationen med kunden bibehålls.
Vidare arbetar du proaktivt, i ditt dagliga arbete uppmärksammar du förbättringsbehov och arbetar med utveckling av processer, rutiner och arbetsmetoder med målet att göra varje kund nöjd samt förhindra återkomst av avvikelser.


Vem vi söker
Vi söker dig som har ett stort kvalitetstänk och en utpräglad servicekänsla i allt du gör.
Att göra varje kund nöjd är en naturlig och tydlig drivkraft inom dig.
Du är en mycket god kommunikatör som gillar att prata med olika typer av personer.
Du går igång på att omvandla negativa kundupplevelser till starka kundrelationer.
Du tar ansvar och engagerar dig stort i ditt arbete, och du trivs med att jobba med likasinnade.
Problemlösning är kul, du är lyhörd och har lätt för att se lösningar.
Vi tror att du har erfarenheter av avvikelse- och/eller reklamationsarbete från tidigare arbetsroll.
Vi ser ditt kundbemötande och kontakten med andra avdelningar inom organisationen som högst betydelsefulla för resultatet av ditt dagliga arbete, det är därför mycket viktigt att du är duktig på att uttrycka dig på både svenska och engelska, såväl muntligt som i skrift.


Vi erbjuder
En varm och öppen arbetsplats med en mycket familjär känsla
En plats där ditt engagemang och dina förbättringsförslag tas tillvara på riktigt
Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
Kontor i centrala Stockholm med utsikt över vatten



Krav
Tidigare arbetslivserfarenhet av avvikelse-, kundklagomåls- eller reklamationsarbete (minst 1 år)
Mycket god kommunikativ förmåga i svenska, tal och skrift



Meriterande bakgrund
Erfarenhet av att arbeta mot offentlig sektor
Kundklagomålshantering/Kundklagomålsansvar
Dokumenterade meriter från liknande tjänst



Omfattning
Heltid


Anställningsform
Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning


Arbetstider
Måndag-fredag 08.00-17.00 samt beredskapspass några kvällar och helger i månaden.


Ansökan
Ansök via vår rekryteringsportal. Vi hanterar ansökningar löpande, ansök därför så snart som möjligt.
#jobbjustnu


Kort om oss
Vi är tolkförmedlingen som lever vår dröm och hjälper tusentals människor varje dag.
Vi är verksamma i huvudsak inom offentlig sektor, våra kundkontakter består främst av personal inom sjukhus, polis och domstol.
Vi har funnits sedan 2015 då vi startade som en klassisk start up, och trots vår otroligt tillväxt sedan dess så har vi valt att värna om och behålla den familjära känslan samt det agila arbetssättet som ofta finns inom just start ups.
Våra stora framgångar beror på främst två faktorer; den första delen är våra fantastiska medarbetare som alla delar drivkraften att hjälpa människor och som alla bidrar till en utvecklande och varm arbetsplats, och den andra delen är vår oerhört starka IT-kompetens. Vi förenar mjuka värden med modern teknik revolutionerar på så sätt branschen vi är verksamma inom.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Digital Interpretations Scandinavia STOCKHOLM
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 augusti 2021
  • Ansök senast: 31 augusti 2021

Postadress

Pustegränd 1-3
STOCKHOLM, 11820

Liknande jobb


19 april 2024

Reklamationshantering

11 april 2024

13 mars 2024

5 mars 2024