Rekrytering av ekonomiassistent till italiensk livsmedelsimportör

Rekrytering av ekonomiassistent till italiensk livsmedelsimportör

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vill du göra ett godare val, vi söker nu en ekonomiassistent till vår kund inom livsmedelsbranschen. Är du ute efter bred roll inom ekonomi kan detta vara en bra match. Du kommer att få arbeta självständigt och få möjligheten att vara med och påverka samt utvecklas inom ditt kompetensområde. Företaget sitter i Täby i trevliga lokaler och tjänsten är på heltid.

Detta är en rekrytering vilket innebär att du kommer bli direktanställd av vår kund och Avanzera hjälper till i rekryteringsprocessen. Tjänsten ska tillsättas så fort som möjligt och som senast om ca en månad.


Arbetsuppgifter:
Du kommer att ansvara för allt löpande, kund och - leverantörsreskontra inkl viss bokföring samt avstämning av huvudbokskonton. Då man arbetar med autogiro mot sina kunder ingår även ett ansvar för den funktionen. Du kommer tillhöra ekonomiteamet och rapportera till ekonomichefen.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Leverantörsreskontra
• Kundreskontra
• Delaktig i månads/årsbokslut
• Löneunderlag, sammanställning och kontering
• Momsfrågor


Din bakgrund:
Vi tror att du som söker har någon form av eftergymnasial utbildning samt ett par års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom ekonomi, gärna i en internationell miljö. Vi ser att du är bekväm i svenska och engelska, tal och skrift. Meriterande om du har kunskaper i italienska. Har du erfarenhet av Business Central (Navision) är det också mycket meriterande.

Vi söker dig som vill arbeta i en bred roll. Vi ser att du är drivande, flexibel, positiv samt nyfiken på att lära dig nya saker. För att lyckas i rollen behöver du även kunna arbeta självständigt, strukturerat och fokuserat. Du gillar service och att hjälpa till där det behövs, högt som lågt.

Varmt välkommen med din ansökan och tveka inte att höra av dig om du har frågor!


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat bemanning - & rekryteringsföretag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2022
  • Ansök senast: 6 januari 2023

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024