OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi utför även rekryteringar till våra kunder.Vi rekryterar nu en receptionist till vår kund i City (Fridhemsplan).Anställningen är ett mamma vikariat med början mitten av mars i ca 1,5 år.Du som söker är en serviceinriktad, självgående person som är van att ta eget ansvar.Uppgifterna är bl a att hantera ingående samtal, post, budhantering och ta emot besökare.Du kommer att ha kontorsansvar, vilket bl a innebär beställning av t ex kontorsmaterial och övriga leverantörskontakter, men även att hålla ordning på kontoret och se till att det alltid är representativt och prydligt.I övrigt ingår diverse administrativa uppgifter såsom t ex support till övriga kollegor, fakturahantering, lunch- och presentkortsbeställningar, bokning av resor, kontaktperson vid fastighetsärenden. Vi vill att den som söker har tidigare erfarenhet av arbete som receptionist/assistent samt allmänna datakunskaper.En fördel är om personen tidigare har arbetat som t ex VD-assistent och därmed van vid att vara "spindel i nätet".Som person bör man vara social, prestigelös, initiativrik, noggrann och strukturerad.En utpräglad servicekänsla och en positiv attityd är viktigt samt att man till fullo behärskar det svenska språket samt har medelgoda kunskaper i engelska. Tillträde i mitten av mars, ev tidigare.Maila din ansökan märkt Rekrytering/City senast den 15 feb.