OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Swemedia AB är en av Sveriges största mediekoncerner och specialister på sökannonsering, medierådgivning, medieförsäljning och webbproduktioner.Företaget expanderar i rask takt och vi söker nu en rekryteringsansvarig som kan hjälpa oss att bli ännu större och bättre.Vi söker en ambitiös och ansvarsfull rekryteringsansvarig som tycker om att resa!Som rekryteringsansvarig kommer du vara ansvarig för företagets samtliga rekryteringsprocesser med utgångspunkt från vårt huvudkontor i Malmö.Förutom vårt huvudkontor bedriver vi även verksamheter i Göteborg, Stockholm, Jönköping, Kalmar, Halmstad, Västerås, Karlstad, Helsingborg, Norrköping, Linköping och Gävle.Samtliga kontor kommer att ingå i ditt ansvarsområde, men ditt huvudsakliga arbete sköts från Malmö.Som rekryteringsansvarig kommer du att hantera många olika rekryteringsprocesser på en och samma gång.Det är viktigt att du har ett stort ordningssinne och kan arbeta självständigt.Du kommer fungera som Swemedias ansikte utåt vid intervjuer och möten med rekryteringsföretag.Vi vill att du i linje med bolagets vision utvecklar vår verksamhet, hittar nya kanaler och får oss att nå nya höjder.Du kommer att samarbete med våra säljledare och försäljningschefer runt om i Sverige och rapportera direkt till vår koncernchef. Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av hur rekryterings- och bemanningsbranschen fungerar, vet hur man granskar en jobbansökan, hur en arbetsintervju ska gå till samt har förståelse för vilka kompetenser som krävs för att bli en skicklig säljare.Meriterande är försäljningserfarenhet och vana att tala inför grupp i olika sammanhang.För att lyckas i din roll krävs att du trivs i en ung företagskultur som uppmuntrar egna initiativ.Vidare krävs det att du arbetar strukturerat, är resultatinriktad och har lätt för att knyta nya kontakter.Märk ansökan med "Rekryteringsansvarig".