Rekryteringsassistent

Arbetsbeskrivning

CBG-Konsult befinner sig i ett expansivt skede och söker nu en utåtriktad och språkintresserad person för arbete med rekrytering av frilansande översättare och granskare. Arbetet sker vid vårt Sundbybergskontor under ledning av ansvarig för rekrytering av externa resurser. Vi tror att du har avslutat din utbildning och att du önskar påbörja en yrkeskarriär. Arbetsuppgifterna innebär att du deltar i avdelningens löpande rekryteringsarbete med sikte på att successivt ta hand om arbetet med en hel rekryteringsprocess. Du bör ha en välutvecklad samarbetsförmåga, ett strukturerat och metodiskt arbetssätt, vara resultatinriktad och med lätthet kunna skapa förtroende hos nya kontakter för din egen person och för företaget du representerar. Noggrannhet, ödmjukhet och förmåga till logiskt tänkande är andra egenskaper som vi värdesätter. Eftersom arbetsuppgifterna innebär många internationella kontakter bör dina kunskaper i engelska vara mycket goda. Mycket goda kunskaper i tyska är också ett plus. Det är viktigt att du har mycket god kännedom om program i Windows-miljö samt lätt för att lära dig nya programvaror. Om du känner att du vill vara delaktig i en internationell verksamhet genom att arbeta i ett företag där det finns goda utvecklingsmöjligheter och med över 20 olika nationaliteter representerade, är du välkommen att skicka din ansökan i form av ett presentationsbrev tillsammans med en meritförteckning på max en sida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Eva Louise Landgren

Sammanfattning

Besöksadress

Löfströms allé 6 A, 3 tr
SUNDBYBERG

Postadress

Box 1036
SUNDBYBERG, 17221

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010