Rekryteringsassistent/Office Assistant

Rekryteringsassistent/Office Assistant

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Bravura är ett rekryterings- och bemanningsföretag där vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.

Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad, tycker om att göra affärer samt trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat.

Om tjänsten


I denna tjänst har du en kombinerad roll som både rekryteringsassistent och Office Assistant. Du kommer att lägga majoriteten av din tid på rekryteringsassistentuppgifter, där din huvuduppgift är att stötta Bravuras rekryterare i det dagliga arbetet. I arbetsuppgifterna ingår att granska ansökningar, göra CV-urval, genomföra telefonintervjuer och referenstagningar samt viss administration. Mycket tid kommer också läggas på att söka potentiella kandidater i våra egna samt externa rekryteringskanaler. I rollen som Office Assistant ansvarar du för kontorsservice med varierande arbetsuppgifter. Du tar emot Bravuras besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. Vidare hanterar du felanmälan, har kontakt med städbolag och fastighetsägare samt är behjälplig vid lokala arrangemang som exempelvis kontorsaktiviteter och kundevent. En del administrativa arbetsuppgifter som posthantering, viss fakturahantering samt inköp och bokningar ingår också. På sikt kan du komma att stötta upp i hantering av supportärenden via telefon, mail och vår chatfunktion.

- Granska ansökningar och göra CV-urval
- Genomföra telefonintervjuer, referenstagningar och viss administration
- Search i våra egna samt externa rekryteringskanaler
- Ta emot besökare i receptionen, hantera felanmälningar, ha kontakt med städbolag och fastighetsägare
- Behjälplig vid kontorsaktiviteter och kundevent
- Administrativa uppgifter exempelvis posthantering, fakturahantering, inköp och bokningar


Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
- Körkort
- Svenska och engelska i tal och skrift


För att trivas i rollen är du en person som får energi av att ge god service och sprida glädje till såväl besökare som kollegor. Du trivs med variation och förändring samt arbetar prestigelöst, lösningsorienterat, noggrant och strukturerat i ett högt tempo. Givetvis delar du våra värderingar: inspirerande, generös, pålitlig och målinriktad vilket även innefattar att du har ett fördomsfritt förhållningssätt.

Vi tror på människors potential att utvecklas. Med rätt inställning och engagemang finns det egentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå. Om du sliter för att bli en vinnare och har rätt inställning så tror vi att du kan lyckas även om du inte hunnit skaffa dig lång arbetslivserfarenhet. Har du detta i kombination med ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning så har du goda förutsättningar att lyckas!

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här (http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/)

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar (https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772).

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2022
  • Ansök senast: 31 oktober 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Receptionist till Märsta Läkarhus

13 maj 2024

Frontdeskpersonal

Frontdeskpersonal

13 maj 2024