Rekryteringskonsult

Arbetsbeskrivning

Vårt kontor i Uppsala växer och söker nu medarbetare till tre positioner Arbetsuppgifter/Arbetsbeskrivning: Som rekryteringskonsult ansvarar du för hela rekryteringsprocesser gentemot våra kunder, från införsäljning, kravprofilstagning till personbedömnig och uppföljning.Då Adecco är en resultatorienterad organisation ska du trivas med att arbeta mot budget och med uppföljning av resultat.Rollen innebär många kontaktytor såväl internt som externt och du arbetar själv aktivt med att söka upp nya kunder och företag.Kvalifikationer: Du har gärna högskoleutbildning inom relevant område och/eller motsvarande arbetslivserfarenhet.Vi vill gärna att du tidigare arbetat operativt med rekrytering eller att du har erfarenhet av annan tjänsteförsäljning.Certifiering i något personbedömningsverktyg HPI, OPQ, BasIQ eller liknande är meriterande.Körkort är ett krav.Personliga egenskaper: Det är viktigt att du under ett högt tempo har förmågan att arbeta strukturerat och med hög kvalitet.Du har ett affärsmässigt fokus, är självständig och trivs med att arbeta processinriktat.Du behöver vara mycket självgående och drivande i rekryteringsprocessen samt behärska engelska i tal och skrift.Du har en konsultativ och social läggning.Vi erbjuder: Ett roligt och utmanande jobb tillsammans med trevliga kollegor.Ansök senast 25 juni.Välkommen med din ansökan via länken:

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Uppsala
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 11 juni 2008
  • Ansök senast: 25 juni 2008

Liknande jobb


HR- konsult till HR- enheten

HR- konsult till HR- enheten

29 augusti 2023

HR-ADMINISTRATÖR

28 augusti 2023