OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ISS Mayday i Linköping söker rekryteringskonsult/omställningscoach ISS Facility Services är ett av Sveriges största serviceföretag.Våra cirka 12 000 medarbetare levererar varje dag service till hundratusentals människor över hela landet.ISS i Sverige omsätter cirka 4,8 miljarder kronor och erbjuder integrerade servicetjänster inom Catering, Cleaning, Property Services och Office Support.ISS Facility Services AB ingår i det internationella serviceföretaget ISS A/S, som ägs av Investors EQT och Goldman Sachs.Till vårt kontor i Linköping söker vi en erfaren och engagerad rekryteringskonsult/omställningscoach!Tjänsten är en kombinationsroll för arbete inom två av våra verksamhetsområden, rekrytering och omställning.Som rekryteringskonsult ansvarar du för de inledande kundkontakterna i uppstartsfasen för att sedan ansvara för hela rekryteringsprocessen med annonsering, intervjuer, kvalitetssäkring av kandidater och återkoppling gentemot såväl kund som kandidat.Vi ser gärna att du har en beteendevetenskaplig utbildning och tidigare erfarenheter av rekryteringsarbete är ett krav.Som person är du lyhörd, positiv, engagerad och serviceminded.Det är mycket meriterande om du som sökande är certifierad i personlighetstest och är van vid att arbeta med personanalyser.Som omställningscoach arbetar du både med privat omställning och med omställning gentemot exempelvis Arbetsförmedlingen.Du har ett totalansvar för omställningsprocessen och träffar regelbundet klienterna för jobbcoachning.Tidigare erfarenhet från arbete med coachning är mycket meriterande.För att passa väl i arbetsgruppen behöver du vara glad, positiv, social, driven och engagerad.Är du intresserad?Ansök idag, intervjuer sker löpande.För att söka tjänsten klicka på knappen nedan eller gå in på www.mayday.se.Bifoga ett personligt brev samt CV och beskriv varför just du passar in på tjänsten.Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt.Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.Vi ser fram emot att höra ifrån dig!