Rekryteringsträff med IT-resurs!

Arbetsbeskrivning

Verksamhetsbeskrivning:

IT-Resurs AB är en av Sveriges ledande bemanningsföretag inom IT. Vi har uppdragsverksamhet över hela landet och erbjuder tjänsterna personaluthyrning, rekrytering, konsultförmedling samt personalomställning inom vårt kompetensområde. IT-Resurs ingår tillsammans med
Resurs Bemanning AB i Resurs CNC AB (publ), en av Sveriges ledande bemanningskoncerner och är noterat på OMX First North. Samtliga bolag i koncernen är ISO-certifierade samt är auktoriserade Bemanningsföretag.


Arbetsuppgifter/Utbildning/Erfarenhet:


Helpdesktekniker:

Gärna minst 6 mån erfarenhet från telefonsupport. Gärna vara driven och intresserad. Du ska ta emot felanmälningar och samtal via telefon och mail. Minst 6 månaders erfarenhet från telefonsupport.

Datakrav: Bra kännedom: Windows, Office och Active Directory.

Språkkrav Flytande svenska.

Arbetsort: Stockholm.


Supporttekniker:

Gärna minst 6 månaders erfarenhet. Gärna vara driven och intresserad. Hjälpa företagets anställda med support på datorer och kringutrustning på plats. Viss telefonsupport kan förekomma.
Minst 6 månaders erfarenhet från på plats support.

Datakrav: Bra kännedom: Windows, Office och Active Directory och praktisk erfarenhet från installationer och felsökningar mm.

Språkkrav: Flytande svenska.

Arbetsort Stockholm.


Drifttekniker:

Gärna minst 1 års praktisk erfarenhet. Gärna vara driven och intresserad. Du behöver tycka om att möta nya människor och situationer. Du ska Drifta företagets serverpark och göra förbättringar mm. Minst 1 års praktisk erfarenhet från drift.

Datakrav: Bra kännedom: Windows server 2003/2008, Windows klient från XP-7:an, Office och Active Directory. Bra kunskap om Exchange mm.

Språkkrav: Flytande svenska och bra kunskap i Engelska.

Arbetsort Stockholm.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: IT-Resurs AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 25 november 2010
  • Ansök senast: 30 november 2010

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010