REKRYTERINGSUPPDRAG/ Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Administrativ assistent på Ekonomiavdelningen

Som administrativ assistent på vår ekonomi avdelning ansvarar du för arkivering, uppföljning och bevakning av företagets avtal. Du kommer även löpande kontrollera och följa upp centrala kostnader samt administrera diverse förekommande löpande arbetsuppgifter såsom daglig post från våra butiker

Som person är du strukturerad och gillar ordning och reda. Du tycker om att ha många bollar i luften samtidigt som du ser vad som behöver prioriteras för att inget ska falla mellan stolarna.

Vi ser att du har ekonomisk utbildning från minst gymnasium samt har minst två års dokumenterad erfarenhet av liknande administrativt arbete med företagsavtal. Du har god datorvana och är självgående i bl a officepaketet.

Tjänsten är heltid med tillträde omgående.

Kontaktpersoner på detta företaget

Thérèse Elmquist
+46 313888051, +46 736844168
Jens Bergquist
+46 31-388 8312
Anna Björkqvist
+46 313888315
Magnus Johansson
+46 31-388 8120
Thérèse Elmquist
+46 31-3888051
Jens Bergquist
+46 736 - 844 150
Olof Fredman
+46 313888055, +46 706271735
Emmy Dahlin
0840806123
Linda Viberg
+46 761257121
Peter Karlsson
+46 313888038

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MQ Retail AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 13 maj 2008
  • Ansök senast: 27 juni 2008

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 5
None

Postadress

Box 119 19
Göteborg, 40439

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024