Releasy söker engagerade säljare och kundtjänstmedarbetare till Telia!

Releasy söker engagerade säljare och kundtjänstmedarbetare till Telia!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i ett team med härlig anda, energi och kamratskap? Vill du vara med på en spännande resa där du får möjlighet att utvecklas mot en fullfjädrad kundtjänstmedarbetare? Då har vi jobbet för dig! I takt med Releasys expansion söker vi nu nya kompetenta kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Linköping för vårt spännande uppdrag för Telia.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Som kundtjänstmedarbetare hos Releasy är du företagets ansikte och röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Rollen innebär vidare att du har en god datorvana och kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet inom kundservice och försäljning är meriterande.

Utöver detta ser vi gärna att du är:

- Självgående
- Lösningsorienterad
- Stresstålig
- Mål- och resultatorienterad
- Flexibel och anpassningsbar


Dina arbetsuppgifter

- Hjälpa kunder över telefon
- Hjälpa kunder via mail och chatt
- Utföra administrativa uppgifter


Vi erbjuder dig

- Möjlighet att jobba med spännande uppdrag
- En rolig arbetsplats med engagerande Teamleaders som stöttar dig i din utveckling. Du ingår i ett team som tillsammans arbetar mot gemensamma mål.
- Diverse teamaktiviteter
- Friskvårdsbidrag och andra uppskattade personalförmåner


Utvecklingsmöjligheter

Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamleader för fortsatt utveckling.

Arbetstider

Måndag - fredag 08:00-21.45
Lördagar - 10.00-21.45
Söndag - Stängt

Öppettider kan komma att ändras.

Lön och anställningsgrad
Månadslön, enligt kollektivavtal.
100%. Anställningen påbörjas med en 6 månaders provanställning.

Ansökan och tillsättningsdatum

Vi har fler starter under våren och går igenom alla ansökningar löpande, så passa på att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Rekryterare Carolina Cleber på carolina.cleber@releasy.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer…en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jennifer Tjernlund
0703779664
Josefin Danielsson
0771-350 900
Emma Sjöqvist
0737471472
Christina Boge
0703789436
Sebastian Andersson

Andreas Siggelin
0709108877
Camilla Bäckelin

Adnan Balic

Jonatan Eklund

Kosma Debski
0703846970

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 februari 2020
  • Ansök senast: 31 mars 2020

Besöksadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
None

Postadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D
Borås, 50430

Liknande jobb


Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

26 april 2024

Kundkommunikatör till MittSverige Vatten och Avfall

Kundkommunikatör till MittSverige Vatten och Avfall

26 april 2024