OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du blir en del av ett team om två handläggare, ansvarig för support gentemot GM Sveriges återförsäljare.Arbetsuppgifter och ansvarsområden: . Bistå personal och återförsäljare med support i frågor rörande reservdelar och tillbehör.. Säkerställa löpande information till återförsäljare avseende orderstatus, förväntat leveransdatum osv. . Ta emot reklamationer och vidarebefordra dessa till Saab Automobile/GM Europe, samt bevaka ärendet ifråga.. Bistå personal och återförsäljare med support gällande tekniska frågor om Electronic Parts Catalogue, samt vidarebefordra till GM Europe.. I övrigt förekommande administrativa ärenden (rapportering etc).Ditt arbete varierar beroende på ärendets art, varför det är viktigt att du är flexibel och har lätt för att snabbt sätta dig in i nya situationer.Du använder dig mycket av datorn och de hjälpsystem som finns där för att lösa många av dina arbetsuppgifter. Du blir placerad vid GM Sveriges kontor i Marievik (Liljeholmen) med en anställning genom Adecco.Det är en deltidstjänst, ordinarie kontorstider måndag-fredag, med möjlighet till viss flexibilitet beroende på avdelningens bemanning.De kommunikationsmedel du främst kommer att använda är e-post och telefon.Vi söker dig som tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter och som har ett genuint bilintresse.Du skall ha god datorvana, främst av Officepaketet, samt förmåga att snabbt sätta dig in i nya system.Goda kunskaper i svenska och engelska (tal och skrift) är ett krav.Intresserad?