Resesäljare

Arbetsbeskrivning

Nordiskt Contact Center söker serviceinriktad medarbetare till vårt kontor i Stockholm.

Resfeber.se och lastminute.com ingår i resekoncernen Travelocity Nordic som är en av världens ledande internetresearrangörer.Vi förmedlar flyg, hotell, hyrbilar och evenemang över hela världen..

Du kommer att arbeta på vårt Contact Center centralt beläget vid Hötorget i Stockholm.Du kommer att arbeta med Resfebers och lastminute.coms kunder vilket innebär att du tar emot samtal, bokningar och frågor via telefon, samt hanterar e-mail och bokningar gjorda via hemsidorna i vårt mid office system.Du ger en vänlig, effektiv och uppskattad service åt våra kunder.

Vi är ett gäng på cirka 15 personer som arbetar på vårt Contact Center och totalt är det ca 100 personer som arbetar på Stockholmskontoret.

Gå gärna in på våra hemsidor, www.resfeber.se och www.lastminute.com

Beskrivning av kvalifikationer:
Arbetet kräver noggrannhet och naturligtvis att du har en positiv syn på att serva kunder och prioritera rätt arbetsuppgifter under periodvis stressiga förhållanden.

Du ska behärska svenska och engelska mycket väl, både i tal och skrift.

Vi vill att du har god datavana och ser helst att du har tidigare erfarenhet av kundtjänst, telemarketing eller liknande.


Vi ser gärna att du har erfarenhet från biljettering men det är inget krav.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Travelocity Nordic
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 7 mars 2008
  • Ansök senast: 17 mars 2008

Liknande jobb


Resesäljare

21 april 2010

22 april 2010

Sales Consultants

27 april 2010

Kvalificerad Kundservicemedarbetare

12 maj 2010