Resource Planner till internationellt bolag

Resource Planner till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Har du IT-vana och arbetslivserfarenhet av att koordinera personal? Då kan denna tjänst vara något för dig! Välkommen med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN

I rollen som Resource Planner kommer du att vara en nyckelperson vad gäller kontakten med alla avdelningar för att konsulterna ska vara på rätt plats vid rätt tillfälle och ansvara för det dagliga operativa arbetet, prioritera och driva förbättringar. Du kommer att tillhöra resurshanteringsgruppen som är en del av projektlednings- och verktygsteamet. De hanterar dem globala resursförfrågningarna för IT-projekt / program, allokeringar och behov av externa resurser för att stödja och säkerställa att projektet har de resurser som krävs för att leverera till organisationen. Du kommer att arbeta i ett globalt sammanhang med intressenter från olika delar av världen.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer innebära att:
- Bidra till att förbättra och förenkla resurshanteringsprocessen och se till att Resource Management skapar värde och arbetar effektivt ur ett slutanvändares perspektiv
- Arbeta strukturerat och följa upp för att se till att slutföra pågående aktiviteter och uppgifter
- Utveckla, förenkla och förbättra resurshanteringsprocessen med kundfokus

DIN BAKGRUND

Vi söker dig som har tidigare några års relevant arbetslivserfarenhet inom kontorshantering, med fördel från en global organisation. Du är van att arbeta i olika IT system, meriterande i SAP och ServiceNow. Vidare är du flytande i både svenska och engelska.

PERSONLIGA EGENSKAPER

För att trivas i rollen som Resource Planner är du strukturerad och en problemlösare. Du har mycket goda kommunikativa kunskaper och kan interagera på olika nivåer i en organisation. Vidare är du driven, engagerad och motiverad med en positiv attityd. Du njuter av ett högt tempo och att ta ansvar för att förenkla, förbättra och göra skillnad.

OM ANSTÄLLNINGEN

• Placeringsort: Göteborg
• Tjänstgöringsgrad: Deltid som kan uppgå till heltid (50-100%)
• Tillträde: Omgående
• Anställningsform: Visstidsanställning, fram till sista november med chans till förlängning

INFORMATION

Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan via lernia.se så snart som möjligt!

Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2021
  • Ansök senast: 15 juli 2021

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Sr. Operations Manager - Göteborg

Sr. Operations Manager - Göteborg

15 juli 2021

7 juli 2021

28 juni 2021