Responda AB Partner Manager

Arbetsbeskrivning

Responda grundades 2008 och har sedan starten haft målet att bli Sveriges ledande leverantör av svars- och kundservice. Vi är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet efter kundens behov.



Under våren 2021 förvärvade Responda AB, Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 200 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Vi söker Partner Manager – gå in på http://www.

responda.se och läs mer om oss. Du kommer att arbeta i ett bolag som fokuserar och levererar digitala tjänster i framkant

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter


- Ansvar för vår partneraffär på namngivna partners
- Utbildning av partners på vårt Erbjudande
- Stötta partner i deras affärer
- Bredda och utöka relation med nyckelpersoner hos våra partners
- Identifiera möjligheter för nya affärer, utökning av befintlig affär på partnerkunder och gemensamma kunder
- Driva affären mot partners säljare genom aktiviteter 
- Delta i partners event och där kunna presentera våra lösningar
- Arbeta strategiskt och långsiktigt med våra partners

Din profil
Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen med en förmåga att hålla dig lugn och professionell.

Du brinner för försäljning, att arbeta med kunder och ge bästa tänkbara kundupplevelsen. Problem ser du som en spännande utmaning, inte ett hinder. Du är målmedveten, resultatinriktad och handlingskraftig. Du håller en hög aktivitetsnivå med stort engagemang för utveckling och upprätthåller goda relationer internt och externt.

Med din goda förhandlingsvana är du kommunikativ och van med större presentationer.

Du har eftergymnasial utbildning som motsvarar tjänstens förutsättningar. Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift och hög IT-mognad. Har du erfarenhet från telekombranschen samt callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Såväl erfarenhet av systemförsäljning. B-körkort är ett krav.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

Du blir en viktig del i vår nya resa och framtida tillväxt. Du kommer arbeta med kompetenta och drivna kollegor med hög energinivå i ett dynamiskt bolag. Kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del i Responda Groups fortsatta expansion. Vi erbjuder dig en plats i ett bolag som fokuserar och levererar digitala tjänster i framkant.

Anställning och kontakt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse.

Om du har frågor, kontakta Martin Persson 076-194 40 00

Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Responda AB, Kista, Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2022
  • Ansök senast: 25 februari 2022

Liknande jobb


15 april 2024

18 april 2024