Restauranginköps- och personalsamordnare

Restauranginköps- och personalsamordnare

Arbetsbeskrivning

Restauranginköps- och personalsamordnare samt fakturahantering
Vi söker en passionerad och engagerad restauranginköps- och personalsamordnare för att förstärka vårt växande team. Denna roll är av central betydelse för att säkerställa en smidig drift av vår verksamhet.
Ansvarsområden:
Övergripande ansvar för inköp, schemaläggning av personal och fakturahantering.
Implementering av strategier för att förbättra effektiviteten i inköpsprocessen och minska kostnader.
Säkerställa efterlevnad av hälsosäkerhets- och livsmedelssäkerhetsstandarder.

Kvalifikationer:
Erfarenhet av inköp och personalschemaläggning inom restaurangbranschen.
God förståelse för fakturahantering och bokföringsprocesser.
Kunskap om livsmedelssäkerhet och hälsoregleringar.

Om du är en driven och engagerad individ med passion för restaurangbranschen, är detta en fantastisk möjlighet att utvecklas och bidra till vår framgång.
Ansökan:
Skicka ditt CV och ett personligt brev till jobb@sofreh.se för att ansöka om tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ATP Holding AB Uppsala
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 mars 2024
  • Ansök senast: 31 mars 2024

Postadress

Skomakargatan 16
Uppsala, 75434

Liknande jobb


Teknisk Projektplanerare

Teknisk Projektplanerare

3 april 2024