OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på GM Marknadskommunikation är nu inne på vårt tionde år som specialister på att bygga, förvalta och utveckla säljorganisationer med fokus på personalservice och resultat.Under åren har vi arbetat med många olika uppdragsgivare och branscher, det har givit oss en bred bas och djup kunskap om hur olika organisationer fungerar.Vi ser oss själva som en integrerad del av vår uppdragsgivares verksamhet och den spjutspets som skall se till att ge fler och mer lönsamma kundrelationer.Sedan år 2000 har GM ett samarbete med nordens ledande försäkringsbolag. Engagerad och ödmjuk produktions- och kvalitetsansvarig sökes!Du kommer att ha huvudansvaret för genomförandet av uppdrag i vårt kunddialogcenter.I rollen ingår ansvar för ett effektivt och lönsamt genomförande av våra uppdrag för externa kunder.Dessutom ingår ansvar för vidareutbildning av vår personal samt förädling av samtalsmetodik. Några av arbetsuppgifterna är; - Tidsplanera och bemanna uppdrag - Kvalitetssäkring av pågående uppdrag - Rapportering och budgetansvar - Utbildning och kompetensutveckling av personalen - Dagliga möten och individuella uppföljningar med personalen - Ansvara för säljfrämjande aktiviteter - Viss rekrytering av nya medarbetare Arbetet kommer att vara varierande och utmanande.Du arbetar i nära samarbete med VD och projektledare. Företaget är inne i ett spännande skede i sin utveckling och du kommer att vara med och införa nya helt unika metoder för kommunikation.Du kommer att bidra till GM:s vision att vara det företag som har den bästa kunddialogen på marknaden. Vi söker dig som har arbetat med utveckling av personal i en säljorganisation.Du har ett engagerande och tydligt ledarskap. Har du kunskapen, viljan och kraften att vara med och skapa en långsiktig och vinnande säljorganisation? Då är du välkommen med en ansökan till oss!