Resursplanerare/Backofficemedarbetare till vår kund

Resursplanerare/Backofficemedarbetare till vår kund

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta i ett administrativt team med fokus på avancerad schemaläggning, bokning av patienter och databashantering. Du kommer även stötta receptionen vid behov. Detta är en roll där du får arbeta mycket logiskt och med att pussla ihop vardagen på mottagningen. Utöver schemaläggning så registrerar du formulär, tar fram statistik, hanterar post och allmän administration. Arbetet varierar utefter verksamhetens behov men tonvikten ligger på backofficearbete.

Tillträde för denna tjänst är 24 februari 2020. Detta är en rekrytering för en tillsvidareanställning hos vår kund.

Om företaget
Vår kund är ett företag i tillväxt som ligger i Solna. Du kommer vara en del av ett team på tre administratörer som arbetar mycket nära varandra och fungerar som en viktig stöd- och servicefunktion, både externt och internt. Mer information ges om företaget vid intervju.

Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet från schemaläggning och resursplanering sedan tidigare då en stor del av arbetet går ut detta. Denna tjänst ställer krav på god logisk förmåga, noggrannhet och kunskaper i Excel. Eftersom du även kommer hjälpa till i receptionen vid behov ser vi att du är en serviceinriktad person med ett bra kundbemötande över såväl telefon som i reception. Du hanterar svenska obehindrat i tal och skrift.

Tycker du att detta låter intressant? Ansök direkt då denna tjänst ska tillträda omgående och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Eventuella frågor hänvisas till ansvarig rekryterare, Malin Ryholt på 076-875 11 46 eller malin.ryholt@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Sökord: resursplanerare, schemaläggare, backoffice, administration, workforce manager, personalplanerare, excel

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Ryholt

Malin Ryholt
08-445 43 44
Malin Ryholt
076-875 11 46
Malin Ryholt
076 875 11 46
Malin Ryholt
08 445 43 44
Pernilla Blennow

Malin Ryholt
0768751146
Malin Ryholt
084454344
Emily Higgins
073 365 68 32
Margareta Meek

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2020
  • Ansök senast: 24 februari 2020

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023