Retention Representant / Bolagsregistreringar - på soliga Malta

Retention Representant / Bolagsregistreringar - på soliga Malta

Arbetsbeskrivning

Är du den vi söker efter?

Retention Representant

Malta

Vi söker dig som är:
En serviceinriktad, rak och orädd person. Du har erfarenhet av försäljning via telefon & kundhantering.

Har du erfarenhet av försäljning via telefon mot företag med goda resultat är det ett extra plus. Du är van både att arbeta per telefon med goda resultat av kundnöjdhet.

Du kommer vara en viktig del i uppföljningsarbetet av Internationella bolagsregistreringar, administrativa kringtjänster samt varumärkesskydd.


Uppdraget




Du kommer hjälpa befintliga kunder via telefon med att stödja utifrån kundernas behov. Du arbetar i våra automatiska kommunikationssystem, det är viktigt att du är serviceinriktad, orädd och rak. Du kommer var del av ett högpresterande säljteam med nordisk bakgrund. Detta är ett perfekt steg för dig som vill ta nästa steg i din karriär samtidigt komma ner under ordnade former till solen på Malta.

Vad vi erbjuder
Vi erbjuder en roll i en högpresterande företagarorganisation där du kommer att få möjligheten att utvecklas på daglig basis. Företaget lägger stor vikt vid utveckling av hela avdelningens utveckling kopplat till dina egna målsättningar och dig som person. Vi erbjuder väldigt bra villkor för rätt person inklusive flygbiljett och boende i företagslägenhet under första månaden.

Du kommer arbeta med några av de bästa inom sitt område i Europa idag.

Du hamnar mitt i Soliga Malta med bra kollegor.


Villkor
- Heltid, fast månadslön plus provision
- Flyttpaket
- Företagsaktiviteter + säljrelaterade tävlingar
- 40 timmar per vecka, 5 dagar per vecka, måndag till fredag


Har du det vi söker efter?

Kravspecifikation
- Stor fördel om du har erfarenhet från försäljning via telefon B2B, B2C.
- Inkasso, kundhantering.
- Har du erfarenhet av försäljning F2F men vill ta ett steg in via telefon.
- Det som är extra viktigt i den här typen av roll är ett inre driv och att man är tävlingsorienterad och gör allt för att uppnå sina mål.
- Flytande i svenska språket i tal och skrift.
- Flytande i Engelska språket i tal och skrift ( + om du kan fler språk).




Om vår kund




Vår kund är
Vår kund är ett företag baserat i Malta som syftar till att hjälpa företagare att få allt de behöver för att starta deras egen verksamhet på ett ställe. Vår högutbildade personal kommer att ta hand om dig och hjälpa dig med varje steg på vägen, vilket förenklar vad som annars skulle vara långa och komplicerade processer. 12 års erfarenhet har lärt oss hur man gör allt med excellens; det är därför vi har över 5000 glada kunder på 5 kontinenter. Skriv en rad och lär dig fördelarna med att samarbeta med sanna proffs.



Kontakta oss för mer information om tjänsten:

Rekryterare

Ola Söderlind

Ola@workinternational.se

Rekryterare

Emma Larsson

Emma@workinternational.se

Rekryterare

Jamin Kinnunen

Jamin@workinternational.se



Projektledare

Viktor Strömberg

viktor@workinternational.se

46 (7) 336 633 97

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Frisberg
+46728715823
Viktor Wi Strömberg
+46733663397
Fredrik Friberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Work International
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juni 2020
  • Ansök senast: 12 juli 2020

Besöksadress

Jungfrugatan 6, Stockholm
None

Postadress

Jungfrugatan 6
Stockholm, 11444

Liknande jobb


Kundansvarig

Kundansvarig

14 juni 2024

14 juni 2024

14 juni 2024