OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rollen:
I rollen som Ekonomiassistent stöttar du tre olika funktioner i företaget; skogsavdelningen, ekonomi samt försäljning. I dina arbetsuppgifter ingår främst virkesredovisning, leverantörsfakturahantering och kundfakturahantering, men även viss daglig bokföring, avstämning av konton, växeltelefoni och administration av utleveranser.
Rollen innebär att du kommer att ha mycket kontakt med både kunder, leverantörer och medarbetare på andra avdelningar i vår organisation. Arbetet är varierande och regelbunden avstämning sker i arbetsgruppen för att prioritera och fördela arbetet.
I rollen kan ansvar för andra arbetsuppgifter ingå från tid till annan, framförallt sådant som avser gemensam verksamhet för redovisningsavdelningen
Vem är du?
Du har en relevant utbildningsbakgrund på minst gymnasial nivå inom ekonomi, eller har arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Du är noggrann och har god datavana och goda kunskaper i Office-paketet, och framförallt Excel.
Vi söker dig som är en utpräglad lagspelare, som har rätt inställning och är en samarbetsperson. För att fungera bra i vårt team är det av stor betydelse att du är serviceinriktad, kundorienterad, flexibel och har lätt för att kommunicera och samarbeta med såväl kunder som arbetskamrater. Du är en del av företagets gemensamma ansikte utåt.
I urvalsarbetet kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper
Övrigt:
Du har goda språkliga kunskaper i såväl svenska som engelska, både i tal och skrift.
Sysselsättningsgrad/anställningsform/lön:
Heltid/Tillsvidareanställning/Månadslön
Ansökan:
Urvalsarbetet kommer att ske löpande varför vi rekommenderar att du gör din ansökan snarast möjligt.
Ansökan till den rubricerade rollen sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev via: www.onepartnergroup.se
Tillsättning sker efter överenskommelse.