Sakkunnig kravställare inom vård och omsorg sökes

Sakkunnig kravställare inom vård och omsorg sökes

Arbetsbeskrivning

Har du en god kännedom av verksamheter inom vård och omsorg? Sök tjänsten idag.

Om uppdraget

En verksamhet inom vård och omsorg söker nu en sakkunnig till beställningsenheten i sitt kontor i Norrköping. Uppdraget förväntas starta omgående och pågår fram till 2023-06-30. Tjänstgöringsgrad: Heltid. Placeringsort: Norrköping

Dina arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna är varierande och breda där följande punkter förekommer.

- Äldreomsorg och verksamhet för personer med funktionsnedsättning enligt socialtjänstlagen (SoL)
- Verksamhet enligt Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS)
- Hemsjukvård i ordinärt boende och kommunal hälso- och sjukvård enligt hälso- och sjukvårdslagen (HSL)
- Kontaktperson/kravställare där du ansvarar för samordning och planering av det interna kravarbetet i upphandlingar som genomförs tillsammans med vård- och omsorgskontorets interna kompetenser och upphandlare inom verksamhetens upphandlings- och inköpsenhet.


Dina kvalifikationer

- Du ska ha god kännedom om samtliga ovanstående verksamheter
- Du ska kunna driva projekt internt inom vård- och omsorgskontoret
- Du ska kunna vara vård- och omsorgskontorets kontaktperson/kravställare
- Vi ser gärna att du har någon tidigare erfarenhet av Lagen om valfrihetssystem (LOV) och Lag om offentlig upphandling (LOU).


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare: nadine.ayari@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2022
  • Ansök senast: 17 november 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024