OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I över 30 år har Stockholm placerade Bromma Conquip AB flyttat containers världen över.Idag använder 96 av de 100 främsta containerterminalerna i världen Brommas lyftok.Faktum är att Bromma är marknadsledande vad det gäller lyftok.Varje dag hanterar vi fler containers än alla våra konkurrenter tillsammans.Produktionen sker i Finland och Malaysia, totalt sysselsätts cirka 470 personer världen över och den sammanlagda omsättningen är cirka 1200 Mkr. Arbetsuppgifter Som Sales Assistant kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innebära administration kring uppdatering av nya kundkontakter samt upprätthållande av aktuella kundkontakter. Vidare arbetsuppgifter och ansvar: -planering och arrangemang av konferenser, utställningar och möten -koordinering av alla arrangemang beträffande besök av dotterbolag, agenter och kunder till försäljningsavdelningen -administration kring företagets marknadsföring; såsom uppdatering av databas, material och statistik -distribution av marknadsföringsmaterial -beställning och ansvar för företagsgåvor Din bakgrund Vi söker Dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Du är en god administratör med någon form av erfarenhet inom marknadsföring.Har du eftergymnasial utbildning är detta meriterande, dock ej ett krav.Då företaget är internationellt är det mycket viktigt att du talar och skriver engelska obehindrat. Stor vikt sätts vid dina personliga egenskaper.Vi tror att den vi söker är driven, ansvarsfull och kvalitetsmedveten, samt har förmåga att arbeta självständigt såväl som i team. Tjänsten är förlagd till heltid och tillträdes omgående. Övrigt Detta är en rekrytering med start omgående.Bromma välkomnar alla kvalificerade sökande oberoende av kön, funktionshinder, sexuell läggning, ålder eller etnisk tillhörighet. Låter det intressant?