OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat. Adecco i Mölndal söker en Sales Coordinator till uthyrningsverksamheten. Du kommer att ansvara för och sköta den administrativa delen på vårt kundföretags försäljningsavdelning.I arbetsuppgifterna ingår bl.a. daglig mail- och telefonsupport, hantering av kontrakt och övriga samarbetsdokument samt att arrangera konferenser.Vidare blir det din uppgift att ansvara för kommunikation med distributörer och återförsäljare gällande kampanjer, säljaktiviteter och agera back-up för de andra i teamet.En del utlandsresor kan förekomma.Tjänsten är på heltid med start inom kort, varaktighet ca 6 månader.Vi söker dig som är en god administratör och som har några års arbetserfarenhet av administrativa uppgifter.Du är en lagspelare som även har förmåga att arbeta självständigt.Förändringar är något du ser positivt på och du är mycket flexibel.Ett krav är goda kunskaper i Officepaketet.Då arbetet innebär mycket kontakter med utlandet krävs goda kunskaper i engelska, såväl muntligt som skriftligt.Kunskaper i andra nordiska språk ses som meriterande, liksom tidigare erfarenhet från försäljning.Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.Adecco strävar efter en frisk och välmående personalstyrka som är stimulerad i sitt arbete och erbjuder därför sin personal bland annat friskvårdsbidrag. Då intervjuer kommer att hållas löpande är du välkommen med din ansökan redan idag!Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på www.adecco.se och därefter ansöka.