Sales Service Coordinator till Nordiska Kliniken

Arbetsbeskrivning

Nordiska Kliniken är en av Sveriges ledande och snabbast växande kliniker för rekonstruktiv och estetisk plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Vi erbjuder ett stort och heltäckande utbud av operationer och behandlingar för både hud, kropp, hår och ansikte. Kvalitet, säkerhet och att använda de allra senaste och effektivaste behandlingsmetoderna är grundläggande för oss, men det som gör oss helt unika är vår patientservice. Tack vare våra fantastiskt engagerade medarbetare blev Nordiska Kliniken bland annat utsedd till Gasellföretag 2017. Vi befinner oss i en fortsatt expansiv fas och tillsammans med Oddwork söker vi därför en affärsdriven och kundorienterad Sales Service Coordinator som brinner för att förmedla patientupplevelser i världsklass och utveckla bolaget till att nå nya nivåer! 

Om tjänsten som Sales Service Coordinator 
I rollen som Sales Service Coordinator kommer du ha ett socialt arbete där du på ett konsultativt och förtroendeingivande sätt driver merförsäljning och vägleder klinikens patienter genom vårt utbud för att hitta och presentera de bästa produkterna och behandlingarna utifrån varje individs unika behov. För att lyckas med detta är du en lyhörd människokännare som är duktig på att hitta underliggande behov och snabbt förmedlar en känsla av trygghet och förtroende hos våra patienter. Till ditt dagliga arbete hör även administration, koordinering och telefon- och mailhantering, där du på ett affärsmässigt sätt hanterar och optimerar bokningar till kirurger, sjuksköterskor och hudterapeuter. Vidare kommer du också att avlasta dina kollegor i receptionen - klinikens hjärta och ansikte utåt! 

Rollen som Sales Service Coordinator kräver att du är flexibel och ödmjuk inför olika sorters arbetsuppgifter och att du lösningsorienterat tar dig an de uppgifter som behöver hanteras för bolagets bästa. 

Vi söker dig som... 
... är jordnära och har förmågan att få andra att känna sig såväl sedda som omhändertagna! Samtidigt brinner du för försäljning och med din sociala kompetens lyckas du på ett förtroendeingivande och genuint sätt få varje patient att lämna Nordiska Kliniken med överträffade förväntningar. Det finns med andra ord tveklöst även en affärsorienterad ådra i dig och du drivs av ambitiösa mål och möjligheten att kunna påverka såväl dina egna som bolagets resultat. Alltid med helheten i fokus, där varje patientkontakt genomsyras av långsiktighet och kundfokus. Tycker du dessutom att det är kul med verksamhetseffektivisering och att hitta nya smarta tillvägagångssätt i det dagliga arbetet? Toppen, då vill vi gärna lära känna dig bättre! 

För att lyckas i rollen som Sales Service Coordinator ser vi att du är riktigt vass på försäljning, kundservice, koordinering och administration. Vidare kräver rollen att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift! Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Nordiska Kliniken AB. 

Vad Nordiska Kliniken erbjuder dig
Nordiska Kliniken erbjuder dig en bred och betydelsefull roll med varierande arbetsdagar i ett bolag som befinner sig i en spännande och expansiv fas. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter där du ges utrymme att växa och utvecklas tillsammans med ett engagerat och drivet gäng kollegor som har roligt tillsammans!   

Läs mer om Nordiska Kliniken här. 

START: Omgående
PLATS: Stockholm
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön + rörlig del
KONTAKT: Talent Relationship Manager Philip Bendroth, philip@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2018-03-28

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.  

Hire personality. Train skill. And be awesome at your employer branding. Vi tror att världen blir en bättre plats om människor får göra det de verkligen brinner för. Oddwork finns här för att göra det möjligt! Som rekryterings- och employer brandingbolag matchar Oddwork talanger med nästa karriäräventyr samtidigt som vi hjälper företag att skapa starkare företagskulturer och kommunicera de äventyr och möjligheter som finns inom just deras världar. Vi vet att det är när rätt talang och rätt företag träffas som magi får möjlighet att skapas! Nyfiken och vill veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här, eller ta det av vår företagskultur redan nu genom att hoppa i din supersuit bland flamingos och popcornmaskiner i vårt mobilspel Oddgame, som finns för gratis nedladdning i App Store och Google Play!

Kontaktpersoner på detta företaget

Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 26 februari 2018

Besöksadress

Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg
None

Postadress

Saltholmsgatan 19
Göteborg, 42676

Liknande jobb


4 maj 2024

Sales assistant

Sales assistant

29 april 2024

19 mars 2024

Projektkoordinator med intresse för sälj

Projektkoordinator med intresse för sälj

26 april 2024