Sales Support Specialist (baserad i Kungsängen)

Arbetsbeskrivning

Om Carla

Vi på Carla vill sätta en ny standard för hur man köper bil. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa eller leasa en bil online, som allt annat man köper på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. Bolaget grundades 2020 i Stockholm och är nu i en spännande tillväxtfas och letar därför efter en ny härlig kollega till vår Support.

Om rollen

Som Sales Support Specialist ingår du i Support-teamet som bl.a. bokar leveranser och hanterar klagomål. Du är ansvarig för hanteringen av de administrativa uppgifterna efter att vi har levererat bilen och har ett nära samarbete med både interna och externa stakeholders. I dina uppgifter ingår bland annat:

- Administration kring export- och inbytesbilar
- Administration av finansieringsköp
- Rättelser av ägarbyten
- Viss kontakt med kunder och externa parter
- Aktivt bidra med idéer till processförbättringar och underhåll av rutiner


Vem är du?

Som person är du energisk, engagerad, social, strukturerad samt drivs av resultat och långsiktig kundnöjdhet. Du har lätt att adaptera dig till kunden som värdesätter sin tid och service samt klarar av att leverera en agil, kvalitativ och friktionslös köpupplevelse. Vi ser gärna att du:

- Har vana av kundkontakt via telefon och email
- Gillar att arbeta i högt tempo
- Är handlingskraftig och kan fatta snabba beslut
- En stjärna på service
- Förmåga att kunna kommunicera med kunden, interna avdelningar och leverantörer på ett effektivt sätt
- Talar och skriver flytande svenska och engelska
- Har körkort


Vad vi erbjuder dig

- Chansen att från grunden bygga upp ett företag som vill skapa en ny standard för hur kunder köper el- och laddhybridbilar, online
- En dynamisk start-up miljö, där vi försöker jobba smartare och inte bara hårdare. Balansen mellan jobb och fritid är viktig för att skapa ett långsiktigt hållbart företag.
- Ett tankesätt där vi tror att styrka finns i mångfald. Vi anställer människor oavsett bakgrund, utbildning, erfarenhet eller kön.
- Frihet att välja arbetsplats, kontor finns men vi sätter inga krav på att du behöver vara på plats utan tycker att det viktigaste är att du leverera på dina arbetsuppgifter




Start: ASAP

Anställningsform: Heltid och tillsvidare

Ort: Kungsängen, Stockholm

Arbetstider: Kontorstider med några korta insatser på kvällar och helger

Rapporterar till: Louise Nordin, Operations Manager

Är du vår nya kollega? Se till att ansöka redan idag! Urval och intervjuprocessen sker löpande så säkerställ att skicka din ansökan snarast.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carla
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juni 2022
  • Ansök senast: 26 november 2022

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023