Sales Support/Coordinator

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill jobba i ett expansivt, kreativt och roligt företag med högt tempo. Tjänsten kräver en person som kan ta stort ansvar inom säljorganisationen och som på egen hand kan organisera sitt arbete.
Dina uppgifter blir att serva främst vår danska säljorganisation och kunder med prislistor, statistik och produktinformation mm, samt hjälpa till med orderregistrering och i företagets växel/kundtjänst.
Vi vill att du är noggrann, effektiv, självständig och inte rädd för nya utmaningar.
Du behöver ha datorvana (gärna inom affärssystemet iScala)
och goda excelkunskaper.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BURDE FÖRLAGS AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Med eventuell möjlighet till förlängning
  • Publicerat: 20 mars 2015

Postadress

MÅRDVÄGEN 2
VÄXJÖ, 35043

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010