Sales Trainee till Lundalogik i Lund

Arbetsbeskrivning

Med drygt 165 medarbetare är Lundalogik en av Nordens största CRM-leverantörer!


Vi är en ”one stop shop” för CRM och utvecklar, säljer, inför och supportar vår totallösning med hög kompetens och flexibilitet. Vi har 6 kontor i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Vi har hjälpt mer än 6000 företag att nå bättre resultat med användarvänliga CRM-lösningar. I 25 år har företaget funnits, och vi är löjligt stolta över all kunskap som vi delar med oss av till våra kunder. För oss är det viktigt att ha kul på jobbet, att blanda allvar med skoj. Vi brukar säga att det enda vi tar på allvar är våra kunder. Vår företagskultur är vida känd, och det är vi stolta över. Vi har obligatorisk trefika, gör roliga resor och inspireras av varandra - och vårt engagemang smittar självklart även av sig på våra kunder. Nu söker vi tillsammans med Oddwork efter vår nästa Sales Trainee i Lund!

Om tjänsten som Sales Trainee hos Lundalogik
Att veta vad man vill bli när man blir stor kan vara klurigt. När man väl listat ut det och vet vad man vill, kan resan dit kännas ännu klurigare. Därför har vi på Lundalogik ett etablerat traineeprogram för talanger som vill utvecklas inom just försäljning! Med vårt Sales Trainee Program ges du en unik möjlighet att kickstarta din karriär. Med en bas i ett gediget utbildningsprogram, tillsammans med utmanande projekt garanteras du en brant utvecklingskurva. Du får en erfaren lundalogiker som mentor som ger dig vägledning och stöd under hela programmet som löper under ett år. Traineeprogrammet drar igång den första augusti med fem veckor i Lund. Utbildning och workshops mixas samman med att få följa med erfarna kollegor ut i verkligheten. Därefter är det dags för dig att testa dina egna vingar!

Som Säljare hos Lundalogik arbetar du som affärsutvecklare för våra kunder. Du kontaktar nya och befintliga kunder och ser till att med personlig och professionell service skapa CRM-lösningar som hjälper våra kunder att på sikt öka sina intäkter. Du ansvarar för mötesbokning, kundbesök, offerthantering och vidare uppföljning och utveckling av kundrelationer.

Vi söker dig som...
... är en person med hög ”likeability”, som drivs av försäljning och vill bli en del av Lundalogiks oslagbara kultur! Du är socialt kompetent och orädd för nya möten och relationer. Vi tror att du är en prestigelös person med ett målinriktat mind-set som levererar toppresultat och är lika professionell som ödmjuk. Din omgivning får ta del och inspireras av din energi och dina goda värderingar. Du är entreprenörsdriven, har ett bra business-tänk och ser fram emot att lära och utvecklas i nya utmaningar.

För oss är det viktigt att du är lyhörd och duktig på att anpassa dig till feedback samtidigt som du arbetar i högt tempo. Du drivs av framtidstro, tänker långsiktigt i dina projekt och ser utvecklingspotential i dig själv vilket gör att du är redo att satsa för att nå dina uppsatta mål. I grunden har du akademisk utbildning eller en säljinriktad yrkesutbildning. Det är det även meriterande om du har erfarenhet av B2B-försäljning vilket gör att du kan identifiera dig själv som en säljpersonlighet!

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Lundalogik AB.

Varför Lundalogik?
Vi på Lundalogik garanterar dig ett jobb du inte kommer att bli trött på.

Hos oss kommer du: 


* Bli expert på hur man effektiviserar företag och gör dem mer lönsamma.
* Ha möjlighet att göra skillnad, på riktigt. Vi älskar dina idéer och har korta beslutsvägar.
* Jobba med sjukt smarta och engagerade kollegor på ett företag där innovation och trefika står högt i kurs.
* Arbeta med kunder i alla tänkbara branscher och storlekar, varje dag.

Vi erbjuder dig en heltidstjänst där du arbetar från måndag till fredag med god grundlön, bonus som följer bolagets utveckling och förmåner som förgyller din vardag.

START: Omgående
PLATS: Lund
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön 
KONTAKT: Talent Manager Jennifer Eriksson, jennifer@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-08-27

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Kontaktpersoner på detta företaget

Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 28 juli 2016

Besöksadress

Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg
None

Postadress

Saltholmsgatan 19
Göteborg, 42676

Liknande jobb


Account Manager

Account Manager

29 april 2024

27 april 2024

27 april 2024