Salesforce-support med start omgående

Salesforce-support med start omgående

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceminded person med gedigen kunskap inom Salesforce och tillgänglig att kunna börja omgående? Då är du den vi söker! Detta är ett uppdrag på 3-6 månader med start omgående.

OM TJÄNSTEN
Vi söker en interim CRM-support för att täcka upp för en medarbetare hos vår kund som lämnar den 7 mars. Gruppen har genomgått mycket transformation den senaste tiden och består för närvarande av två personer. Användarna av CRM:et är framförallt säljteamen på företaget, men även ett par av företagets kärnprocesser hanteras i CRM-systemet.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Support av alla användarärenden i CRM-systemet.
* Delta i utvecklingen av Salesforce, inklusive hantering av enklare ärenden, flöden, godkännanden och småförändringar.
* Testning, QA och UAT-testning.
* Stödja övergången till en gemensam Salesforce-instans för hela Europa, vilket innebär arbete i två olika instanser under övergångsperioden.


VI SÖKER DIG SOM
- Gedigen erfarenhet av Salesforce och förståelse för objektstrukturen.
- Förmåga att felsöka i Salesforce och hitta lösningar online.
- Ansvarstagande och förmåga att självständigt lösa problem.
- Hög servicegrad och trevligt bemötande.
- God kommunikationsförmåga.
- Förmåga att se och driva implementering av förbättringar.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:


* Hjälpsam
* Social
* Ansvarstagande


Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2025
  • Ansök senast: 19 mars 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Säljassistent

7 maj 2010

6 maj 2010

3 st Säljarassistent/kontorsassistent

21 juli 2010