Salessupport till Voith i Stockholm

Salessupport till Voith i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
Voith Turbo i Spånga är en ledande leverantör och servicepartner på den nordiska marknaden inom kommersiella fordon, järnväg och marinindustrin. Voith utvecklar pålitliga och resurssnåla produkter med låga utsläpp och kan därför bidra till ökad säkerhet, effektivitet och klimatomtanke. Företaget befinner sig i en spännande tillväxtfas och här får du möjligheten att arbeta i en dynamisk miljö med utvecklingsmöjligheter och en arbetsplats där erfarenhet, engagemang och samarbete värdesätts.

Dina arbetsuppgifter
Som Salessupport får du en central roll i teamet och ansvarar för både administrativa och säljrelaterade uppgifter. Du blir en nyckelperson i verksamheten och stöttar säljavdelningen genom att identifiera kundernas behov, hantera kundärenden och ge förstklassig support. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar orderhantering, offertarbete samt kundsupport där du besvarar frågor och säkerställer smidiga affärsprocesser. Du kommer även att arbeta med inköp, försäljning och fakturering vilket gör rollen både omväxlande och utvecklande. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8.00 till 16.45. Uppdraget löper initialt till den 31 mars 2026 med goda möjligheter till förlängning och vi ser gärna att du är tillgänglig omgående.

Din profil
Vi söker dig som har en stark administrativ grund och trivs med kundkontakt genom att bygga och underhålla professionella relationer. Som person är du är nyfiken, lösningsorienterad och tycker om att ta initiativ. För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av kundkontakt, administration och goda kunskaper i Microsoft Office-paketet. Om du har erfarenhet av Microsoft Navision är det meriterande. Du har minst en gymnasieutbildning och talar flytande svenska och engelska.

Ansökan
Är du den vi söker? Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, vilket innebär att vi kallar in kandidater till intervju under hela ansökningsperioden. Så vänta inte, ansök via vår hemsida www.clockworkpeople.se så snart som möjligt.

För frågor, kontakta ansvarig Konsultchef.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 februari 2025
  • Ansök senast: 14 mars 2025

Liknande jobb


Säljassistent

7 maj 2010

6 maj 2010

3 st Säljarassistent/kontorsassistent

21 juli 2010