Sälj - och kontorsassistent

Sälj - och kontorsassistent

Arbetsbeskrivning

Vill du ta klivet in i arbetslivet och skaffa dig utvecklande arbetslivserfarenhet hos oss på Al Dente?
Vi är specialister på matlagningsaktiviteter för det Italienska köket och varje år välkomnar vi till våra Matstudios mer än 6000 aktiv matlagande gäster.
Vi söker nu en administrativ assistent som ska arbeta tillsammans med vår sälj - och kontorsavdelning, som har hand om planering och försäljning av event och matlagningskurser för både företag och privata sällskap, vår hemsida, webbshop och butik.
Du kommer bland annat svara en del kundmail, publicera våra matlagningskurser och event på vår hemsida och hos våra samarbetspartners, skriva ut dokument, fylla på och beställa kontorsmaterial, anordna och beställa mat, dryck och blommor till uppvaktning, beställa och fylla upp vår butik med våra delikatesser och inventering av våra produkter.
Dina dagar kommer vara varierande och händelserika. Som Al Dentes s “allt-i-allo” kommer du ha en social roll där prestigelöshet och servicekänsla går hand i hand. Tjänsten innehåller även egna ansvarsområden där du kan vara med och påverka innehållet och din utveckling.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som vill skaffa dig arbetslivserfarenhet och få en god grund att starta ditt arbetsliv på. Har du erfarenhet av servicerelaterade yrken är det meriterande men inget krav.
Som person är du:
· Noggrann och nyfiken
· Initiativrik och prestigelös.
· Om du har passion för mat är detta också fördelaktigt då våra luncher består av hemlagad italiensk mat.
· Du är stresstålig och har en god förmåga att snabbt kunna flytta fokus, hantera många parallella uppgifter och samtidigt kunna lyfta blicken för att se en helhet i organisationen.
· Att vara utåtriktad och kunna hantera olika typer av människor är viktigt. Vi ser vidare att du är driven, pålitlig, och har en positiv inställning och god anpassningsförmåga.


Vi erbjuder
Kollektivavtal hos Visita med bra förmåner
Gemensamma företagsresor
Team bulding-aktiviteter som t.ex. spa och restaurangbesök
Vi värdesätter en bra teamkänsla och äter ofta hemlagad lunch tillsammans
Personalrabatt på våra italienska delikatesser



För att lyckas i rollen tror vi att du har:
Examen från gymnasieskolan
Erfarenhet från liknande jobb eller jobb inom tjänstesektorn är fördelaktigt
Du har god kommunikationsförmåga på svenska och engelska. Italienska är meriterande dock inget krav.
Goda färdigheter i Microsoft Office och Google-verktyg



För att ansöka, skicka in en fullständig ansökan med:
CV
Personligt brev

Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Samantha Öberg
0723094972 0723094972
platschef Caroline Aspgren
0723094972 0723094972

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Samantha Öberg AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 september 2022
  • Ansök senast: 26 oktober 2022

Besöksadress

Roslagsgatan
Stockholm

Postadress

Roslagsgatan 33
Stockholm, 11354

Liknande jobb


Administratör

Administratör

23 maj 2024

Administratör

Administratör

22 maj 2024