Säljadministratör till Sylog

Säljadministratör till Sylog

Arbetsbeskrivning

Som Säljadministratör på Sylog kommer du att ha en rad varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta väldigt mycket med interna kontakter. Du kommer att få möjligheten till att stödja teamen internt med sortering av inkommande ärenden, säkra diverse betalningsinformation. Vidare så kommer du att ha daglig kontakt med kunder, säljkåren, ekonomiavdelningen och konsulter.

Kontoret ligger i Kista och/eller Liljeholmen och du kommer huvudsakligen att arbeta på plats, med visst utrymme för arbete på distans. Möjlighet till flexibla arbetstider finns.

I din roll som Säljadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Lägga upp nya projekt i Xledger och följa upp förlängningar, arvodesredigeringar och ev. projektjusteringar
- Arbeta i befintliga VMS-system (SAP) hos kunder
- Fånga behover av uppdateringar i Xledger och informera säljare så att de kan utföra uppdateringen innan Ekonomi har behov av informationen
- Jobba med sociala medier och hantera/planera olika events för konsulter
- Ansvara för att din prestation medverkar till att teamet når sina mål och att kunderna upplever högkvalitativ service

Tjänsten som Säljadministratör är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och kundservice. Har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat med ordermottagning/orderläggning ser vi det som meriterande. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät. Vidare är det väldigt viktigt att du är noggrann i ditt arbetssätt. Vi tror även att du är nyfiken på konsultbranschen.

Viktigt för tjänsten är:
- Erfarenhet av arbete som projekt/sälj-administratör
- Gymnasieutbildning
- Flytande i svenska och engelska, såväl i tal som skrift
- Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ
- Erfarenhet av SAP/Xledger är meriterande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Deni Ilic via deni.ilic@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Säljsupport, Kundsupport, Orderläggning, Ordermottagning, Stockholm, Telefon, Mail, Office-paketet, Svenska, Engelska, Kista, Liljeholmen

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2022
  • Ansök senast: 4 januari 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


23 oktober 2023

20 oktober 2023

Mötesbokare

Mötesbokare

20 oktober 2023