OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skogshem & Wijk Meetings fortsätter arbetet med att vara i ledande position inom mötes industrin. Nu söker vi dig som tilltalas av att arbeta i en vardag präglad av högt tempo, arbetsglädje, vinnarinstinkt och många glada skratt. Du arbetar nära dina kolleger men planerar och strukturerar ditt arbete även på egen hand. Din roll: Du ska följa kunden från förfrågan till avslutat möte/konferens. Du ska skriva offerter, bekräftelser och ansvara för all detalj- planering och förmedla all nödvändig information till driftavdelningarna. Du ska kunna ge våra kunder förslag och lösningar och skapa de bästa förutsättningar för våra kunder att genomföra det lönsama/effektiva mötet/konferensen. Du ska även arbeta med utåtriktad försäljning via telefon. Du som person: För att trivas i rollen måste du vara flexibel och trygg med att ta egna initiativ. Du bör vara en god människokännare som ser möjligheter i varje situation. Du är självgående, kommunikativ och har hög social kompetens. Du triggas av höga mål och arbetar hårt för att nå dem. Din bakgrund: Du bör ha arbetat några år inom hotell- och/eller mötes industrin som receptionist/ bokning, planering och försäljning. Du har goda kunskaper i administration och att skapa långsiktiga relationer.