Säljande konsult till vår satsning inom Digital HR i Göteborg

Säljande konsult till vår satsning inom Digital HR i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som har erfarenhet av implementation, projektledning, processer och sälj kring HR system såsom SuccessFactors eller Workday och vill vara med och bidra till Nexers utveckling i Göteborgsområdet.

Är vi rätt för dig?
Nexers enhet Digital HR arbetar med HR Applikationer, HR Integrationer samt Agile HR. Vi har hittills haft fokus på kunder och projekt i södra Sverige och denna roll syftar till att etablera vår verksamhet i Göteborg.

Rollen är en kombinerad konsult- och säljroll. Initialt kommer du arbeta dels ”hands-on” som konsult inom området (50%), dels med säljinsatser (50%). Du får stöttning av och kommer jobba nära dina kollegor i södra Sverige.

Du kommer jobba nära verksamheten vilket innebär att du är delaktig och drivande i hela processen - allt ifrån utvecklingsfasen, implementeringen och driften. En naturlig del är att validera och testa integrationslösningar samt att hantera och lösa uppkomna incidenter. Din förmåga att analysera verksamhetens krav och behov är dessutom en viktig byggsten i arbetet.

Placeringsort är Göteborg.

Din bakgrund
Du är väletablerad inom HR-området och har ett stort kontaktnät i Göteborgsområdet. Vi ser gärna att du har arbetat några år med projektledning, kravhantering eller transformation inom HR i större organisationer. Du har god kännedom kring HR-processer, i synnerhet SuccessFactors, och har best practice inom området. Du är dessutom van att arbeta agilt och ta egna initiativ. Flytande svenska är en förutsättning för denna roll.

Dina personliga egenskaper är viktiga för oss då vill behålla den atmosfär vi har idag. Våra medarbetare kännetecknas av en kundorienterad inställning, samt förmåga att snabbt ta till sig ny information och omvandla den till kreativa lösningar. Du respekterar dina kollegor och har en stark vilja att dela med dig av dina kunskaper till andra samt lyssna och lära. Du behärskar såväl engelska som svenska i både språk och skrift.

Varför Nexer?
Nexer värdesätter kompetensutveckling och erbjuder våra anställda kurser via Nexer Academy, Udemy, ger certifieringsbonusar och anordnar inspirationsföreläsningar. Det är viktigt att du som anställd hos oss känner att du har möjlighet att ständigt utvecklas och utmanas. Därför är vi stolta över att utveckling och kunskapsdelning genomsyrar hela vår verksamhet och att vår framgång ligger hos våra anställda!

Nexer är en del av Danir-koncernen och har drygt 2 800 experter inom strategi, teknik och kommunikation. Vi är ett familjeägt och värderingsstyrt företag med ett stort samhällsengagemang, bland annat genom Woman in Tech, Star for Life, Mitt Liv och Kodcentrum.

Ansökan
Varmt välkommen att skicka in din ansökan nedan. Urval sker löpande. Vi kan inte ta emot ansökningar via mail men vid frågor är du mycket välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maria Jaern Ekengren på maria.ekengren@nexergroup.com.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nexer AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2023
  • Ansök senast: 20 september 2023

Liknande jobb


9 april 2024

8 april 2024