Säljande konsultchef

Säljande konsultchef

Arbetsbeskrivning

Till vårt kontor i Malmö söker vi en kollega som älskar försäljning och som vill utvecklas tillsammans med oss.

Rollen som säljande konsultchef är mångfasetterad där du får möjligheten att arbeta med människor och skapa ett mervärde både för dina anställda och kunder. Du kommer att arbeta med att utveckla vårt konsulterbjudande och följa konsulternas resa från start till mål.

Vi söker dig som vill jobba med helheten och inte bara vara en länk i en kedja. Som säljande konsultchef på Centric jobbar du nära dina kunder och kollegor med omväxlande uppgifter inom sälj och personalledning. I rollen ansvarar du för att bygga upp och förvalta din egen kundstock samt ha personalansvar över dina konsulter. Detta innebär att du får arbeta med personalledning och coacha dina konsulter till utveckling och nya möjligheter hos våra kunder. Till din hjälp har du förutom din närmsta chef ett gäng erfarna konsultchefer på andra kontor som kommer att stötta dig för att du ska lyckas i rollen.

Arbetsuppgifter

- Skapa nya kundrelationer 
- Ansvara för merförsäljning på befintliga kunder
- Ansvara för en grupp konsulter - med fullt personalansvar
- Driva bemannings- och rekryteringsprocesser
Du kommer få ett helhetsgrepp om konsultaffärerna och kan se saker ut flera perspektiv, både ur konsulternas och affärssynsätt. Rollen kommer även innefatta att bygga upp relationer/nätverk med andra företag/leverantörer för framtida affärssamarbeten.

Din profil och kvalifikationen
Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning, gärna inom IT eller inom bemanning/rekrytering och är redo att ta ett större ansvar. Vi ser att du gärna har haft personalansvar tidigare och har goda ledaregenskaper så du kan komma att få mer ansvar och klättra i vår verksamhet.

På Centric arbetar vi teambaserat och beslutsvägarna är korta så vi ser gärna att du är en ödmjuk och resultatinriktad lagspelare som gillar utmaningar och har mycket energi. Som person är du professionell men samtidigt personlig. Du tycker med fördel om att arbeta självständigt och motiveras av en affärsfokuserad och resultatorienterad miljö.
Vad vi erbjuder
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Du kommer att utgå från våra ljusa och trevliga lokaler i Centrala Malmö, bara ett stenkast från Centralstationen. Vi erbjuder dig tillgång till kontinuerlig kompetensutveckling tillsammans med ett roligt gäng med mycket värme och humor. Vi är både professionella och personliga i våra relationer. Vi tillämpar flexibel arbetstid och arbetsplats samt har en genomtänkt onboardingprocess för att du ska få den bästa förutsättningen till att få en bra start hos oss.
 
Förutom att du kommer bli en del av vårt grymma team i Malmö kommer du också att ha kollegor i Linköping, Göteborg, Stockholm och Norge. Centric Professionals AB ingår i den holländska Centrickoncernen som är ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med ca 4500 anställda i Europa.

Låter det intressant? Urvalet sker löpande så registrera din ansökan till oss på Centric redan idag.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Pär Wåhlin på tfn: +47 47252609 eller par.wahlin@centric.eu.


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 15 mars 2022
  • Ansök senast: 15 juni 2022

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


17 augusti 2022

17 augusti 2022