Säljande konsultchef

Arbetsbeskrivning

Rollen som koordinator är en introduktionsroll som senare kommer leda till en konsultchefstjänst hos oss.

Har du redan relevant erfarenhet sedan tidigare så kan vi erbjuda dig en tjänst som konsultchef från start då vi just nu ska tillsätta två tjänster.
Det viktigaste för oss är att få tag på dig som är rätt för rollen och har ett driv att lyckas!

Hos oss kommer du att utveckla din kompetens inom bemanning och -rekrytering. Du kommer arbeta med att stärka och bygga upp ditt eget team av läkare och sjuksköterskor för tjänstgöring hos våra kunder i hela Sverige.

Du kommer arbeta både självständigt som tätt i team med våra duktiga konsultchefer och övriga koordinatorer vilka står redo att lära dig allt om rekrytering, bemanning samt försäljnings- och förhandlingsteknik.


Personlighet och kvalifikationer
Vi söker en säljande, driven och positiv person som trivs med högt tempo och har intresse för bemanning och affärer. Arbetet ställer stora krav på såväl eget ansvarstagande som samarbetsförmåga. Du bör också ha förmåga att nätverka med nya människor och kunna övertyga dem om nya idéer och tjänster.

Vi tror att du genomgått eftergymnasiala studier inom försäljning, HR, personalvetenskap eller liknande samt att du har säljerfarenhet alternativt har
arbetslivserfarenhet från vård-, bemannings- eller rekryteringsbranschen.

Bemanning inom vårdbranschen innebär snabba förändringar och höga krav på att rätt personal bokas in på rätt uppdrag, varför det är viktigt att du är lyhörd, serviceinriktad och har viss analytisk förmåga. Du bör även ha mycket goda svenska språkkunskaper både skriftligt och muntligt, samt vara lösningsorienterad och orädd inför nya utmaningar och kundsituationer. Erfarenhet av affärssystem, CRM och Office-paketet är meriterande.



Svensk Vårdsupport är ett privat bemannings- och rekryteringsföretag inom vården.
Från våra stora ljusa lokaler på Södermalm hjälper vi vårdenheter över hela Sverige med deras bemanning och rekrytering.

Vi erbjuder en betydande roll i ett kraftigt expanderande företag som belönar duktiga medarbetare. Det finns stora möjligheter till att avancera och bli en betydande person i företagets utveckling. Här är det bara du som sätter gränserna för hur mycket du kan utvecklas. Vi jobbar även löpande med kompetensutveckling och utbildning för att ha Sveriges bästa och gladaste medarbetare.

Vi är ett glatt och livat gäng som trivs tillsammans och har mycket god sammanhållning. Vi värderar gemenskap högt på Svensk Vårdsupport då vi tror att trivsel och att ha kul på jobbet är viktiga ingredienser för att kunna utvecklas och prestera bra.
Vi värnar om god hälsa, härlig arbetsmiljö och en aktiv livsstil och anordnar bland annat årligen tävlingar inom löpning, badminton och golf.

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Jörn-Albert Sörheim
0733508504
Administratör Jasna Salic
0841003171
Affärsenhetschef Jonas Edbom
0841003171
VD Jörn-Albert Sörheim
08-41003171
VD Jörn-Albert Sörheim

Konsultchef Fredrika Bolse

Konsultchef Evelina Linnér

Sammanfattning

Besöksadress

Alsnögatan 7
Stockholm

Postadress

Alsnögatan 7
Stockholm, 11641

Liknande jobb


21 maj 2024