Säljande konsultchef med stort driv och engagemang

Arbetsbeskrivning

Centric Göteborg växer och vi behöver dig som är sugen på nya utmaningar, drivs av att göra affärer och vill vara en del av ett skönt gäng där resultat, ansvar, enkelhet och glädje genomsyrar allt vi gör!

Centric är ett IT-bolag med drygt 300 anställda konsulter i Sverige. Vi specialiserar oss på uthyrning av IT-konsulter, IT-outsourcing och Managed Services. Våra konsulters kompetenser sträcker sig från juniorer till tyngre seniora konsulter och specialister inom flera områden. Vi bemannar alla typer av uppdrag med konsulter inom support, infrastruktur, projektledning, test och systemutveckling etc.

Arbetsuppgifter
Som säljande konsultchef på Centric förväntas du etablera och upprätthålla relationer med både nya och befintliga kunder och konsulter. Vi vet liksom du vikten av att skapa långsiktiga och hållbara samarbeten.

Du kommer få ett helhetsansvar för hela processen från bokat möte, kravprofil, annonsering, djupintervju, testning och kandidatpresentation. I rollen som konsultchef blir du efterhand personalansvarig för ett team av egna konsulter vilket kräver stor flexibilitet från din sida. Rapportering sker till regionchefen.

Din profil och kvalifikationen
Vi söker dig med ca 2-3 års erfarenhet från en säljande roll och som vill ta nästa steg i karriären. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt har bra IT-kunskaper.

Då du kommer tillbringa mycket tid ute hos kunder och konsulter runt om i Göteborg är körkort en självklarhet.

Du är resultatorienterad, professionell men samtidigt personlig och har lätt för att skapa förtroende och tycker om att bygga och vårda relationer. Vi kommer lägga mycket stor vikt vid din personlighet.
Vad vi erbjuder
På Centric arbetar vi teambaserat och beslutsvägarna är korta. Vi erbjuder dig tillgång till kontinuerlig kompetensutveckling tillsammans i ett gäng med värme och humor. Vi på Centric präglas och styrs av våra värderingar och arbetar med hög delaktighet i verksamheten och medverkar i allt från affärsplanering till strategi och kundutveckling. Här får du stort utrymme att ta eget ansvar. Placering kommer vara på vårt kontor på Lindholmen.

Urval sker löpande, varmt välkommen med din ansökan.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Linda Hansen Gjerling på tfn: 0734-159369 eller linda.hansen-gjerling@centric.eu.

Centric är ett IT-företag med över 300 konsulter i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Jönköping, Karlstad och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister, förmedling av specialister, rekrytering och outsourcing. Som ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med över 5 000 anställda i Europa är en sak tydlig; vi tror på människor oavsett om vår kund vill hyra in, anställa eller låta oss göra hela jobbet. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.

OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.

Gilla oss på facebook så att du inte går miste om nå't. Där listar vi våra lediga tjänster och kommer med tips och trix när det gäller jobbsökande; https://www.facebook.com/CentricSweden.

Sökord IT, Säljare, konsultchef, konsult-chef, Account Manager, försäljning, bemanning, HR, personaluthyrning, consultant manager, Göteborg.


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB Sundbyberg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Individuell lönesättning
  • Arbetstiden är 40 timmar per vecka -
  • Publicerat: 6 mars 2017

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


6 maj 2024

Jobba Som Account Manager

Jobba Som Account Manager

6 maj 2024

Jobba Som Account Manager

Jobba Som Account Manager

6 maj 2024

6 maj 2024