OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Resurs Bank är marknadsledande inom kund-finansiering för detaljhandeln. Våra olika lojalitetskort finns i många tusen butiker landet runt samt i övriga nordiska länder. En av våra mest kända uppfinningar är räntefritt som vi lanserade i Sverige redan på 1980-talet. Vi servar också med CRM lösningar och presentkort. Privatlån är en annan av våra framgångsrika produkter, och vårt nya Supreme Card Gold, är ett av marknadens mest laddade Master Card med poäng på alla inköp.
Säljande kundservicemedarbetare Sverige, Norge, Danmark
Kunderna är det viktigaste för oss och vikten av att erbjuda bra produkter och bra service på vår kundserviceavdelning kan inte nog betonas.
Arbetsuppgifterna består främst av att serva våra kunder med högklassig service via telefon, det är främst inkommande samtal. Vi besvarar en stor mängd samtal per dag och använder telefonen som vårt främsta arbetsverktyg. Då det är lugnare på telefonen varvar vi inkommande samtal med olika sorters administration. Varje samtal är en säljprocess där du skall erbjuda våra kundanpassade produkter samt ge kunden bästa möjliga service. En av våra främsta värderingar är "Kunden är kung".
För att du ska lyckas krävs bl.a. följande:
- Tävlingsmänniska med mycket stark drivkraft
- Dokumenterat goda resultat inom försäljning, med fördel på inkommande telefoni
- Drivs av att nå uppsatta mål och leverera resultat.
Den vi söker är en person som har tillräckligt med energi att leverera varje dag och som har en stor portion nyfikenhet och mod att våga testa oprövad mark.
Vi har redan idag en hög nivå inom det aktuella området och är därför bara intresserade av riktiga toppresterare till denna tjänst.
Vi har en platt, värderings- och målstyrd organisation och förespråkar självgående medarbetare med stark initiativkraft. Som stöd i vardagen har vi våra ledstjärnor som genomsyrar allt vårt arbete.