Säljande kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Är du social, tävlingsinriktad och sugen på att utvecklas? Är du bra på att bygga och vårda kundrelationer? Då är det här jobbet för dig!
Vi söker efter drivna och utåtriktade personligheter med en önskan om att utvecklas. Just nu samarbetar vi med ett värdepappersbolag som precis tagit sin an premiepensions-marknaden och erbjuder spetskompetens inom kapitalförvaltning, pension och sparande.

Jobbet i korthet
Arbetsuppgiften rör kundhantering, där du hjälper befintliga kunder med deras avtal, samt att hjälpa kunderna att starta igång sin förvaltning. Det viktigaste för oss är att du har rätt inställning och vilja, utbildningen får du här hos oss. Ett jobb hos oss ska alltid vara stimulerande och utvecklande och vi befinner oss i fräscha, nyrenoverade lokaler med den senaste utrustningen då en bra arbetsmiljö är en viktig del av vår företagsprofil.

Personliga egenskaper
Vi söker nu dig som strävar efter att utvecklas och är intresserad av att arbeta framgångsrikt i grupp. Vi ställer höga krav på din sociala kompetens och dina språkliga färdigheter eftersom du kommer att ha daglig kontakt med nya och befintliga kunder.

Kortfattat ser vi gärna att du har:
? God social kompetens (verbal, utåtriktad och empatisk)
? Serviceinriktat beteende
? Har ett driv och gillar utmaningar (målmedveten och ambitiös)
? Självgående med hög ansvarskänsla
? Ett positivt tänkande
? Fallenhet för att kommunicera och vill ge bästa möjliga service

Vad vi kan erbjuda Dig
Vi kan erbjuda dig en projektanställning där vi får lära känna dig bättre. Vi utbildar dig till att bli framgångsrik på relationsbyggande kundhantering, vilket kommer göra att du snabbt och enkelt kommer in i din nya roll. Vi kommer sedan att göra en utvärdering utifrån din prestation och närvaro, påvisar du stort engagemang och eget driv kan en fast anställning bli aktuell. Vid en fast anställning erbjuder vi dig en utbildning för att du ska bli en certifierad placeringsrådgivare. Det är en utbildning som du senare kan sätta på ditt CV och ta med dig oavsett om du fortsätter att arbeta med kundhantering eller gör andra karriärval senare i livet.

Vi kan även erbjuda dig:
? Trevliga och roliga arbetskamrater
? Roliga tävlingar och kick-offs
? Säljutbildning, för en stabil grund
? Modern lokal i attraktiv arbetsmiljö

Information om tjänsten (Anpassa)

Arbetstider
Måndag: 11.00 - 19.00
Tisdag & onsdag: 08.30 ? 17.00
Torsdag: 11.00 ? 19.00
Fredag: 08.30 ? 16.00

Timmar & Lön
Vi erbjuder dig en projektanställning, sedan gör vi en utvärdering baserad på närvaro och prestation för en eventuell fast anställning. Vid en fast anställning erbjuder vi våra anställda en utbildning för att bli en certifierad placeringsrådgivare.


Tidigare erfarenhet inom försäljning är meriterande men inget krav, vi tycker att det viktiga är att du har rätt inställning och personlighet!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sabri Zoghlami

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam AB
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Timlön, 40h/vecka
  • Publicerat: 20 december 2013

Besöksadress

gelbgjutarevägen
Solna

Postadress

Tussmötevägen 122
Enskede, 12262

Liknande jobb


Tjäna 40 000 SEK/M

Tjäna 40 000 SEK/M

18 maj 2024

18 maj 2024

Jobba Hemifrån Nu

Jobba Hemifrån Nu

18 maj 2024

18 maj 2024