OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Service Response växer stadigt och är alltid intresserade av att komma i kontakt med målmedvetna vinnarskallar.Vi söker fler duktiga medarbetare som delar vår mentalitet att "inget är omöjligt", som är initiativrika, driftiga och hungriga.Hos oss finns ett stort utrymme för att vara med och påverka och cheferna finns där för personalen hela tiden.Vi jobbar som ett lag, men med individuella mål.Det finns goda utvecklingsmöjligheter på Service Response så för rätt person finns möjlighet till en spännande karriär.Mer information hittar du på www.serviceresponse.net Vill du jobba med belönade entreprenörer i ett ungt och snabbväxande bolag?I och med att vi växer behöver vi utöka våran Backoffice avdelning med ytterligare en kundtjänstmedarbetare för att bibehålla den höga kvaliten på kundvård och kundrelationer.Ditt primära ansvar blir att hålla en god relation med kunderna.Arbetet innefattar att se till att våra kunder kommer igång med vår tjänst för att få maximal effekt av annonseringen hos oss.Du kommer även ta emot samtal till kundtjänst och lösa ärenden kring tjänsten samt hantera fakturafrågor.Du kommer hålla en nära relation till vår säljkår och tillsammans med vår nuvarande kundansvarig kommer ni att lösa alla typer av frågor och problem våra kunder kan tänkas ha.Dessutom ska du gilla rapportering samt framställande av information som presenteras till din närmsta chef.Vi värdesätter dig som har en analytisk förmåga samt dig som gärna tar egna initiativ.Tidigare erfarenhet av försäljning, reklamationer, bokföring, redovisning och kalkylering är meriterande.För rätt person erbjuder vi stora karriärmöjligheter i ett bolag som växer väldigt snabbt och är i ett expansionsskede.Vi belönar dig för den insats som du bidrar med och gillar förslag som leder till förbättringar i processen mot våra kunder.VI SÖKER DIG Som har goda kunskaper i Svenska och engelska i både i tal och skrift.Som är social samt serviceminded och inte är rädd för att prata med kunder över telefon.Som är driven och målvedveten samt har karriärsambitioner.Som har god datorvana.Som trivs med att ha många bollar i luften och arbeta i ett högt tempo Som har tidigare erfarenhet kring kundtjänstarbeten och administrationer.VI TYCKER LITE EXTRA OM DIG Som har erfarenhet från reklamationer och lojalitetsfrågor.Som vill visa framfötterna och bli vår nästa stjärna inom företaget.Som har kunskaper i det polska eller norska språket i både tal och skrift. Låter det intressant? Tjänsten kommer att tillsättas under våren. Tidigare erfarenhet av: -försäljning -reklamationer och lojalitetsfrågor -bokföring, redovisning och kalkylering är meriterande.